Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig welk type/model PC al een intel i7 4960X processor heeft?

Of een Intel® Core™ i7-3970X

Ik wil geen PC zelf bouwen, ik wil er gewoon 1 kopen met deze processor erin, indien dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

waar heb je zelf gezocht? Wat heb je gevonden? Ik vermoed met 2 woorden in google dat ik een antwoord kan vinden.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 09:08
Er zullen heel misschien wel wat dell pc's zijn die zo'n cpu hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:11
Dell's Alienware pc's zijn volgens mij te leveren met die processor. Uiteraard kan je ook gewoon bij diverse winkels zelf een systeem samenstellen met die processor en laten assembleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb het gegoogled maar kon alleen maar de processor zelf vinden en geen computer/model met deze processor erin, ik vroeg het ook bij mediamarkt maar daar wisten ze me niet verder te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
Met wat simpel zoekwerk is hij onder andere hier, hier en hier te vinden. Op alledrie de websites is het mogelijk om je pc uit te rusten met een i7 4960x (even klikken op zelf samenstellen of aanpassen en dan je processor selecteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

die laatste twee zijn nou niet bepaald lekkere websites...

Ik zou gewoon een complete pc bestellen bij een goede webshop, en daar kun je vaak voor een euro of 60 de boel laten inbouwen.

Alles bestellen en brengen bij je lokale pc-boer kan soms ook.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
De links staan er enkel om aan te tonen dat het best gemakkelijk is om kant en klare pc's te vinden die met die processor gelevererd worden (daar vraagt ts om, ik had al eerder aangeraden om zelf samen te stellen en te laten assembleren), het is geen advies om bij die winkels te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Welkom op GoT ReginaldZ! :w

Zoals je merkt verwachten wij op GoT dat je je voorwerk heb gedaan alvorens je een topic opent. Nou wil ik best geloven dat je er naar gezocht hebt, maar heb je ook echt je best gedaan? ;)
Er zijn wel PCs te vinden met deze processor, al is het misschien wat dungezaaid.

Heb je er al aan gedacht om je droom-PC zelf samen te stellen? Dan is helemaal niet zo moeilijk als het lijkt en veel webshops kunnen assemblage ook voor je doen, mocht je dat zelf niet zien zitten.
Voor advies kun je misschien beter eens langsgaan in Desktop Aankoopadvies, maar neem voordat je post wel DAA beleid door! Want anders is je topic wellicht zo weer dicht...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.