Beste Lezer,
Ik heb aantal maanden geleden een pc gebouwd en naar mijn menig een goede game pc,
Maar hij loopt nog niet naar behoren, ik zit met de volgende problemen:
-Wanneer ik een spel speel (league of legends / Bf 4), kan ik verder niks anders doen anders heb ik hevige FPS drops. kan Bf 4 niet eens normaal spelen zonder dat ik "lagg" heb, ( ik schok door het level heen), ik kan geen youtube video's bekijken zonder dat ik lagg heb in het spel
Wat ik geprobeerd heb.
-Drivers updaten,
-router resetten
-Computer opschonen
-Drivers die ik eventueel vergeten ben upgedate met het programma "Driver Reviver"
- Het programma "DPC Latency Checker" geeft aan dat mijn drivers niet goed werken, maar ik zou niet weten welke dat zijn. ( enig idee hoe ik daar achter kom?)
Specs:
-AMD radeon grahpics r9 200 series
-I5 intel core 3570 processor, 3.4 ghz
-1tb barracuda hardeschijf
-8gb corsair vengeance werkgeheugen
- ASrock p75 moederbord
- 520 watt voeding
-Gebruik 2 beeldschermen 1 van HP 17 inch en een iiyama 23inch beeldscherm
-Skiller sharkoon toetsenboord
-Simpele muis
Als iemand tips heeft hoor ik dat graag.
Ik heb aantal maanden geleden een pc gebouwd en naar mijn menig een goede game pc,
Maar hij loopt nog niet naar behoren, ik zit met de volgende problemen:
-Wanneer ik een spel speel (league of legends / Bf 4), kan ik verder niks anders doen anders heb ik hevige FPS drops. kan Bf 4 niet eens normaal spelen zonder dat ik "lagg" heb, ( ik schok door het level heen), ik kan geen youtube video's bekijken zonder dat ik lagg heb in het spel
Wat ik geprobeerd heb.
-Drivers updaten,
-router resetten
-Computer opschonen
-Drivers die ik eventueel vergeten ben upgedate met het programma "Driver Reviver"
- Het programma "DPC Latency Checker" geeft aan dat mijn drivers niet goed werken, maar ik zou niet weten welke dat zijn. ( enig idee hoe ik daar achter kom?)
Specs:
-AMD radeon grahpics r9 200 series
-I5 intel core 3570 processor, 3.4 ghz
-1tb barracuda hardeschijf
-8gb corsair vengeance werkgeheugen
- ASrock p75 moederbord
- 520 watt voeding
-Gebruik 2 beeldschermen 1 van HP 17 inch en een iiyama 23inch beeldscherm
-Skiller sharkoon toetsenboord
-Simpele muis
Als iemand tips heeft hoor ik dat graag.