Killzone SF: "ik" beweeg vanzelf (langzaam) tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-07 14:42

Longfaye86

PSN; Longfaye

Topicstarter
Hoi!

Na wat gezocht te hebben op internet (en dit forum) ben ik geen overeenkomstige problemen tegen gekomen dus bij deze gooi ik het hier even in de groep.

Wanneer ik Killzone Shadow Fall speel beweegt de hoofdpersoon (die ik zelf speel dus) telkens na te hebben gelopen heel langzaam naar links, alsof de linker analoge stick blijft hangen.

Dit laatste is overigens niet het geval want bij andere games heb ik het probleem weer totaal niet. De slowmotion beweging is alleen in de linkse richting aanwezig en het stopt wanneer ik een klein tikje tegen de analoge stick geef.

Ik heb in de instellingen van Killzone gezocht maar kon niks vinden, ook niet qua kalibratie o.i.d.

Heeft iemand toevallig hetzelfde ervaren en/of tips voor mij om het op te lossen? Het is namelijk wel erg irritant wanneer je een beetje recht wilt schieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Ik denk dat Killzone gevoeliger staat afgesteld dan de andere games. Het komt vaker voor dat controllers dit mankement vertonen. Als die net nieuw is (wat ongetwijfeld zo is), dan zou ik contact opnemen met de winkel waar je hem vandaan hebt.

[ Voor 4% gewijzigd door Nfear op 31-01-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik zou een mod vragen je thread even te verplaatsen naar Algemeen of Problemen/vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik heb dit met een beetje gare dualshock 3 met killzone 3 op de PS3 ook, andere games meestal geen probleem, sommige wel. Bij mij loopt hij langzaam naar voren. Ik denk dat het vele sprinten (l3 indrukken) misbruik dit heeft veroorzaakt met de jaren. Hangt af van de deadzone instellingen die de ontwikkelaars gebruiken denk ik.

[ Voor 24% gewijzigd door ToFast op 06-02-2014 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien het een vraag/probleem betreft, verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream