Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Ik ben zeer tevreden over mijn Harmony Ultimate.
Maar ik kan je aanraden eerst eens de contactjes van je 300i te reinigen met alcohol en een wattenstaafje. Reinig dan zowel de contactjes op de printplaat als op de knop zelf. Ik heb daar in ieder geval bij oude Gameboys zeer goede ervaringen mee: knopjes die het niet deden werken ineens weer...
Maar ik kan je aanraden eerst eens de contactjes van je 300i te reinigen met alcohol en een wattenstaafje. Reinig dan zowel de contactjes op de printplaat als op de knop zelf. Ik heb daar in ieder geval bij oude Gameboys zeer goede ervaringen mee: knopjes die het niet deden werken ineens weer...
[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 31-01-2014 12:12 ]
Verwijderd
ik heb sindskort de Harmony 650 (had eerst ook de 300i) en ben er zeer tevreden over. De layout is praktisch hetzelfde, hij kan 5 apparaten hebben en je kunt meerdere activiteiten instellen, in tegenstelling tot maar één "watch tv" knop op de 300.
En als je kijkt naar prijs is de 650 een stuk goedkoper dan z'n grotere broers..
En als je kijkt naar prijs is de 650 een stuk goedkoper dan z'n grotere broers..
Doe jezelf een lol en kijk eens naar de Philips varianten. Ik heb een logitech gehad en deze had redelijk snel veelgebruikte knoppen die niet meer werkten. De philps is een stuk duurzamer.
9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.
Inmiddels uit elkaar gehad, print gewassen en gedroogd (op professionele wijze) en het hele euvel is uit de lucht. Er bleek wat frisdrank in gelopen te zijn... Krijg je met kinderen...
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Pagina: 1