Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advies universele afstandsbediening...

Pagina: 1
Acties:

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Na jarenlang een fijne Logitech Harmony 300i te gebruiken, werkt de veel gebruikte volume-toets niet meer fijn. Ik kan nog proberen om met wat Kontakt-spray het beter te laten werken, maar waarschijnlijk is het einde verhaal.

Logitech produceert (bijna) geen universele afstandsbedieningen meer. De keuze toen is bepaald door de makkelijke programmeer-tool via internet. Daarnaast moest de afstandsbediening overweg kunnen met 4 apparaten (LG tv, Harman Kardon receiver AVR132, Motorola Vip1963 Settop en iMon Mediacenter)

Nu zoek ik een soortgelijk alternatief, dat simpel via internet te programmeren is.
Kent iemand een goed product hiervoor?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
Ik ben zeer tevreden over mijn Harmony Ultimate.

Maar ik kan je aanraden eerst eens de contactjes van je 300i te reinigen met alcohol en een wattenstaafje. Reinig dan zowel de contactjes op de printplaat als op de knop zelf. Ik heb daar in ieder geval bij oude Gameboys zeer goede ervaringen mee: knopjes die het niet deden werken ineens weer...

[ Voor 7% gewijzigd door Flozem op 31-01-2014 12:12 ]

Verwijderd

ik heb sindskort de Harmony 650 (had eerst ook de 300i) en ben er zeer tevreden over. De layout is praktisch hetzelfde, hij kan 5 apparaten hebben en je kunt meerdere activiteiten instellen, in tegenstelling tot maar één "watch tv" knop op de 300.
En als je kijkt naar prijs is de 650 een stuk goedkoper dan z'n grotere broers..

• motormuis
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-11 08:34
Doe jezelf een lol en kijk eens naar de Philips varianten. Ik heb een logitech gehad en deze had redelijk snel veelgebruikte knoppen die niet meer werkten. De philps is een stuk duurzamer.

9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Topicstarter
Inmiddels uit elkaar gehad, print gewassen en gedroogd (op professionele wijze) en het hele euvel is uit de lucht. Er bleek wat frisdrank in gelopen te zijn... Krijg je met kinderen...

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:27
:)
Pagina: 1