Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
hey mensen, een vraagje, hopelijk weten jullie het antwoord.

Ik heb de code van china rising die ik kreeg bij mijn ps4 exemplaar van battlefield 4 gister ingevuld. Je kreeg de china rising dlc gratis als je de game op launch koopt. Ik had de game op launch gekocht, maar heb al die tijd de code nog niet ingevuld, tot gister..

De code werd geaccepteerd in de ps store, verder heb ik de dlc gedownload etc. Geen problemen!
Nu kreeg ik toen ik bf4 opstartte de melding dat ik de dlc had gedownload, maar deze nog niet actief was, kon deze activeren in de in-game store in december.

Nu is december al om, en kan ik inderdaad niet op store klikken in het in-game menu.

klopt het nu serieus dat je die code alleen maar in de maand december kon gebruiken?!

Graag hoor ik van jullie nog reacties/tips die me kunnen helpen!

Alvast bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longfaye86
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-07 14:42

Longfaye86

PSN; Longfaye

Misschien een inkoppertje maar staat er niet ergens (in kleine lettertjes) de voorwaarden, inclusief de vermelding van "alleen geldig in december 2013"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerowyn88
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15-08-2024
Wat Longfaye86 zegt kan kloppen, ik zou echter gewoon even met hun bellen en aangeven dat je het gewoonweg in December al had geactiveerd, maar nu pas kan spelen.. Misschien doen ze er sowieso niet moeilijk over, maar zo ben je wel beter verzekerd voor het alsnog te krijgen.

Dit zou ik althans doen, het is niet helemaal eerlijk, maar je kan er niet altijd iets aan doen, en je kunt niet altijd alle kleine lettertjes lezen :) Succes!