"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"
Verwijderd
Je hebt ook van die matten met schuimrubber. Of spuitbussen met prut.
Pas wel op dat je niet je PC isoleert qua hitte. (hmm, maybe is het zelfs koeler 's zomers?)
Pas wel op dat je niet je PC isoleert qua hitte. (hmm, maybe is het zelfs koeler 's zomers?)
Het heette volgens mij "Dynamat" ofzo, iig met "Dyna" erin. Correct me if i'm wrong!!
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Het heet inderdaad Dynamat. Het is een mat van ongeveer 1/2 cm dik en aan 1 kant zit een klevende laag. Makkelijk te snijden. Ik weet alleen nog niet waar je het kunt krijgen en wat het kost. Ik heb het ook nog nergens gevraagd, want ik weet pas sinds gisteren hoe het heet. Bij OC-shop staat een link naar een site waar iemand dat materiaal in zijn kast heeft aangebracht.
Ik ben gewoon naar de Gamma gegaan en heb daar isolatie schuim gekocht. Het heeft een beetje de vorm van eierdoppen. Het werkt prima...gewoon vastplakken met Bison kit oid. En de warmte wordt er niet door belemmerd. Er gaat normaal al bijna niets door de wanden van de kast naar buiten. Het gaat voor het grootste deel met de luchtstroom van je fan mee. Het enige waar je op moet letten is dat je geen luchtgaten afplakt
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato
Ortep, kun je misschien aangeven hoe dat precies heet?? Hoeveel kostte dat jou voor bijvoorbeeld 1 4kante meter?
Pagina: 1