Hallo iedereen, ik ben op zoek naar een externe usb 7.1 geluidskaart zodat ik naast op mijn pc de Tiamat ook kan gebruiken voor mijn laptop. Ook heb ik last van ruis als ik via de onboard geluidskaart van mijn pc moederbord, de Asrock 970 xtreme4 de Tiamat aansluit. Het liefste zou ik dus iets willen dat ook daar een einde aan maakt. Nu ben ik zelf niet zo thuis in de audio wereld en wat hier nou het beste voor is, ik weet alleen dat ik het advies bij de mediamarkt kreeg om iets online te zoeken omdat de kaarten die ze hadden liggen in de winkel niet de kwaliteit hadden om de headset fatsoenlijk tot zijn recht te laten komen.
Als er nog informatie bij moet, laat het dan vooral weten en ik zal het even opzoeken. Mijn budget bedraagt rond de 100 euro, maar als het voor minder kan dan zou dat natuurlijk beter zijn.
Als er nog informatie bij moet, laat het dan vooral weten en ik zal het even opzoeken. Mijn budget bedraagt rond de 100 euro, maar als het voor minder kan dan zou dat natuurlijk beter zijn.