moederbord voor een xc cube

Pagina: 1
Acties:

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
IK heb gisteren een xc cube gekregen van iemand.Ik ben niet zo bekend met computers maar ik zou graag een ander moederbord erin willen hebben zodat ik bv hdmi erop heb zitten.Alleen ik kom nergens tegen wat er voor moederbord in zit.En als ik de computer open maak herken ik het type niet.Weet iemand dit?

PSN:AssFire_NL

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:32
Dit is geen standaard moederbord wat er in zit.. Ik heb er zelf ook 1, en ik heb er uiteindelijk een pricewatch: ASRock AMD A50M E350M1 ingezet. De moederbord houders waren bij mij namelijk wel mini-itx, dus dat past bij mij wel... Let wel op, er zijn volgens mij meerdere versies van een XC Cube.... Zal later vanavond eventueel pas kunnen kijken welke versie ik heb als je dat wil..

• RainNl
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-12-2023
He bedankt maar dan kan ik er iedere mini itx inzetten?Ik heb wel een oud type dus ik zal het nog even nakijken voor de zekerheid.

PSN:AssFire_NL

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:32
Zoals je ziet is het bord wat ik link gewoon mini-itx, en de "schroefpunten" voor het moederbord zijn standaard...

Volgens mij kan je alleen geen extra kaarten meer erop zetten met een ander moederbord omdat AOpen niet een standaard backplane heeft, hierdoor heb ik een stukje aluminium weg moeten knippen, maar ik heb dat moederbordje met openelec erop, dus xbmc en dat speelt al mijn 10-15 gb mkv'tjes gewoon moeiteloos af via een netwerkshare...