Beste Tweakers,
Ondertussen ben ik al enkele weken aan het zoeken en puzzelen om een nieuw systeen samen te stellen.
Ik ga er voornamelijk mee downloaden, films kijken, office en tegenwoordig is World of Tanks mijn nieuwe tijdverdrijf. Deze wil ik dan ook op de hoogste instellingen gaan spelen daar dit met mijn oude desktop niet te doen is en de laptop geen optie is. Andere games op medium/high settings zoals bf3.
Zelf zat ik te denken aan rond de €600,00
Ik heb zelf al wat componenten samen gesteld, maar naar mijn mening is dit systeem zwaar overdreven voor wat ik hiermee wil gaan doen en natuurlijk van een hogere prijsklasse haha, daarom vraag ik jullie hulp 
Het zou ook mooi meegenomen zijn als het systeem een jaartje of twee toekomstbestendig is qua graphics en erg stil is.
Vanuit de oude desktop neem ik mee de oude hdd en wlan-kaart deze zijn echter uit 2007 en kunnen ook opnieuw aangekocht worden indien dit loont.
Hieronder het systeem wat ik verzonnen heb!
i5 4570K
msi z87-g45
msi gtx 760
cooler master silencio 352
samsung 840 evo 128 gb
cooler master hyper 412s
scythe mugen 4 pggh
corsair vengeance 8gb
Dank voor jullie hulp en input!!!
Ondertussen ben ik al enkele weken aan het zoeken en puzzelen om een nieuw systeen samen te stellen.
Ik ga er voornamelijk mee downloaden, films kijken, office en tegenwoordig is World of Tanks mijn nieuwe tijdverdrijf. Deze wil ik dan ook op de hoogste instellingen gaan spelen daar dit met mijn oude desktop niet te doen is en de laptop geen optie is. Andere games op medium/high settings zoals bf3.
Zelf zat ik te denken aan rond de €600,00
Het zou ook mooi meegenomen zijn als het systeem een jaartje of twee toekomstbestendig is qua graphics en erg stil is.
Vanuit de oude desktop neem ik mee de oude hdd en wlan-kaart deze zijn echter uit 2007 en kunnen ook opnieuw aangekocht worden indien dit loont.
Hieronder het systeem wat ik verzonnen heb!
i5 4570K
msi z87-g45
msi gtx 760
cooler master silencio 352
samsung 840 evo 128 gb
cooler master hyper 412s
scythe mugen 4 pggh
corsair vengeance 8gb
Dank voor jullie hulp en input!!!