Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hoe resposive design omzeilen op smartphone?

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Hoioi,

Zojuist opende ik T.net op mijn nieuwe nexus 5 en het resposinve design vind ik ronduit k*t.
Is er een mogelijkheid om dit te omzeilen?

Wanneer ik naar voorkeuren navigeer, wordt de site wel gewoon in desktop lay-out weergegeven (incl tracker). Ga ik terug naar de homepage dan krijg ik zo'n crappy zoomed-in (responsive) weergave, die ik op 320*240 ook nog kan lezen. Ik heb op mijn smartphone dezelfde reso als op mijn htpc en game-rig. Dan wil ik graag ook dezelfde ervaring.

Afgaande op dit topic, wordt het me dus feitelijk door de neus gedrukt?
Tweakers.net weergave op hires android tablets (2560x1600)

Wellicht custom bootstrap css toevoegen aan de t.net store zodat ik wel fatsoenlijk t.net kan gebruiken op een smartphone?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Staat gewoon in plan: Tweakers introduceert responsive design
Omdat niet iedereen gediend is van een aangepaste website en sommigen een bepaalde weergave op een bepaald apparaat verkiezen, hebben we het mogelijk gemaakt om een weergave te forceren. Via weergaveopties kun je een bepaalde device grade forceren. Je kunt deze feature voortaan altijd bereiken via de footer.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• eL_Jay
Dank, ik ga eens kijken of ik het op me telefoon kan vinden.
Ik heb op de desktop >8" forceren maar dat is niet account gebonden blijkbaar want op de smartphone doet ie het niet.
Fixed, dank je :)
Vind het overigens raar dat ie op inches schaalt en niet op pixels...

[ Voor 20% gewijzigd door eL_Jay op 30-01-2014 15:38 ]

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
eL_Jay schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:35:
Dank, ik ga eens kijken of ik het op me telefoon kan vinden.
Vind het overigens raar dat ie op inches schaalt en niet op pixels...
Dan zou op een 10" tablet met 2000 pixels alles er twee keer zo klein uitzien als op een 10" tablet met 1000 pixels.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• eL_Jay
Kees schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 15:49:
[...]

Dan zou op een 10" tablet met 2000 pixels alles er twee keer zo klein uitzien als op een 10" tablet met 1000 pixels.
Ik bedoel dat je de 3 a 4 klassen (<500, 500 a 700, >700) klassificeert op basis van pixels en niet op basis van diameter. (niet dat je het dynamisch laat schalen naar pixel aantal)
offtopic:
onhandig gekozen bewoording

Ik heb geen idee wat de bulk van de users vind, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand de laagste preset gebruikt op een smartphone met FHD of groter

[ Voor 19% gewijzigd door eL_Jay op 30-01-2014 15:59 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Wij specificeren op basis van pixels gecorrigeerd voor device pixel ratio

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.