Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 08:14
Mijn baas heeft twee Iphones. Eén voor in NL en één voor in de US. Hij maakt echt ontzettend veel foto's en natuurlijk graag al zijn foto's kunnen benaderen overal waar hij is.
Nu heb je op de Iphone de optie Fotostream, maar deze is beperkt tot 1000 foto's. Dat gaat niet werken bij iemand die zo'n 5000 foto's heeft.

Daarnaast zorgt dit ook voor problemen bij het maken van een backup in de Cloud. Dit kan je oplossen met de aanschaf van extra data. Echter, blijf je beperkt tot 1000 foto's.
Je kan er ook voor kiezen foto's niet mee te nemen tijdens het backuppen. Aangezien hij nog wel eens een Iphone verliest, is dat niet verstandig.

Ik heb nu een programma Camera Sync geïnstalleerd en daarnaast een account opgezet voor Flicker. Hier heb je namelijk 1 tb gratis data.
Dit is een perfect programma dat nadat je het geopend hebt, al je foto's synchroniseert met Flicker.
Nadeel is dat je het programma wel moet openen en dat doet hij simpelweg niet, dat vergeet hij.

De grootste wens is natuurlijk dat hij beschikking heeft tot al zijn foto's op ieder moment. Ook als hij weer een nieuwe Iphone heeft, moet hij al zijn foto's weer terug kunnen zetten. Dit lijkt me een utopie.

Anderzijds zou een soortgelijk programma als Camera Sync ook een goed alternatief zijn, mits het automatisch de foto's upload.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 13:28
Op een vaste pc programma icloud installeren, foto's worden dan lokaal opgeslagen.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-09 14:42
box.com volgens mij sync die foto's ook automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Uploaden naar SkyDrive. Gaat automatisch en heeft geen beperkingen. Foto's zijn te bekijken op elk apparaat met een webbrowser.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4bit
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 17:43

4bit

Onward, to futility!

In ios7 kan je in settings van ios zelf inloggen op flickr (zelfde manier als de integratie van facebook en twitter). En dan kan je al je photos allemaal automatisch laten syncen met flickr.

I'll do what I can, but expect very little.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-09 15:01

TMC

Ik zou Google Plus gebruiken. Daar kan je tot 15 GB foto's uploaden in de oorspronkelijke kwaliteit. Deze uploadt ook automatisch in de achtergrond via wifi. Naadlozer kan het niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-09 08:14
Allen dank voor de tips. Ik denk dat ik ga voor de Flikr oplossing. Lijkt mij het meest eenvoudigst.

PSN ID Binloading_nl

Pagina: 1