Hoi allemaal,
De MM heeft weer de BTW-actie, ik zoek een telefoon van ca. 150-175 euro.
Eisen en wensen:
- krasvast (eis)
- dual core (eis) quad core (wens)
- goede camera (eis)
- minimaal 4 inch (eis)
Ik ben zeker niet van plan te rooten (geen ervaring mee)
Mijn shortlist, met wat ik ongeveer aan info heb uit de "ervaringen" topics
1. Galaxy s3 mini (min: design, +camera, +sd card)
2. Galaxy Core (min: haarscheuren in case, verder zelfde als s3 mini?)
3. Xperia M (min: geen apps naar SD-card min: camera)
4. Moto G (heel veel plussen, min: camera, min: geen sd-card slot, min: accu)
5. Huawei G525 (min: scherm niet krasvast, min: camera)
Ze zijn allemaal in de MM webshop te krijgen en ECHT steeds als goedkoopste.
Kloppen mijn bevindingen? Ik neig naar de Galaxy Core, enige negatieve ervaringen zijn haarscheuren. Maar de MM service ken ik als goed, dus dat zou opgelost kunnen worden.
Moto G was ik lovend over, maar wat nou als hij de geest geeft en mijn foto's zijn weg (daar hecht ik wel waarde aan). Bij de overige staan die dan nog op de SD-card.
De S3 mini (SIII mini) heeft een ronder (minder mooi) design, maar daar kan ik best mee leven. Dus: zonder de problemen van de Core lijkt dit de meest waarschijnlijke nieuwe telefon.
De Xperia valt toch af als ik niet eens de mogelijkheid heb apps op de SD te zetten, en de camera is gewoon minder.
Zie ik nog iets over het hoofd? Welke zouden jullie kiezen? Zaterdag wil ik er 1 gaan halen/bestellen.
Gegroet
De MM heeft weer de BTW-actie, ik zoek een telefoon van ca. 150-175 euro.
Eisen en wensen:
- krasvast (eis)
- dual core (eis) quad core (wens)
- goede camera (eis)
- minimaal 4 inch (eis)
Ik ben zeker niet van plan te rooten (geen ervaring mee)
Mijn shortlist, met wat ik ongeveer aan info heb uit de "ervaringen" topics
1. Galaxy s3 mini (min: design, +camera, +sd card)
2. Galaxy Core (min: haarscheuren in case, verder zelfde als s3 mini?)
3. Xperia M (min: geen apps naar SD-card min: camera)
4. Moto G (heel veel plussen, min: camera, min: geen sd-card slot, min: accu)
5. Huawei G525 (min: scherm niet krasvast, min: camera)
Ze zijn allemaal in de MM webshop te krijgen en ECHT steeds als goedkoopste.
Kloppen mijn bevindingen? Ik neig naar de Galaxy Core, enige negatieve ervaringen zijn haarscheuren. Maar de MM service ken ik als goed, dus dat zou opgelost kunnen worden.
Moto G was ik lovend over, maar wat nou als hij de geest geeft en mijn foto's zijn weg (daar hecht ik wel waarde aan). Bij de overige staan die dan nog op de SD-card.
De S3 mini (SIII mini) heeft een ronder (minder mooi) design, maar daar kan ik best mee leven. Dus: zonder de problemen van de Core lijkt dit de meest waarschijnlijke nieuwe telefon.
De Xperia valt toch af als ik niet eens de mogelijkheid heb apps op de SD te zetten, en de camera is gewoon minder.
Zie ik nog iets over het hoofd? Welke zouden jullie kiezen? Zaterdag wil ik er 1 gaan halen/bestellen.
Gegroet
Gigabyte EP43-U3DL - E7500@3,3Ghz - OCZ Reaper 4Gb DDR2-6400 - Club3D HD4770 - Samsung Spinpoint F3 500GB