Ik moet het weten, zijn er hier mensen die de NEX 5T (inclusief 16-50 en 55-210 lens) besteld hebben voor de prijs van €453 bij de BCC (was een flinke fout van hun, verkeerd geprijsd, zijn ze inmiddels achter helaas) en die hem ook daadwerkelijk voor die prijs gekregen hebben? Ik heb hem niet besteld, maar als ik hem toch voor die prijs had meegekregen dan baal ik daar natuurlijk verschrikkelijk van.
Hij staat nog steeds voor die prijs op de website dus waarom niet gewoon bestellen en zien wat er gebeurd? Als je achteraf maar niet gaat zeuren......
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Hij is niet leverbaar, dus bestellen gaat niet.
Ik wil gewoon weten of de mensen die hem wel besteld hebben hem ook voor die prijs hebben meegekregen of dat ze toch de gewone prijs moesten betalen. Is voor mijn gevoel, als ze toch de gewone prijs moesten betalen dan hoef ik er geen spijt van te hebben dat ik hem niet gewoon besteld heb toen ze er nog niet achter waren dat ze een foutje gemaakt hadden.
Lees net dat de prijs weer gewoon €829 is, kan me dan niet voorstellen dat er mensen zijn die hem voor de €453 hebben meegekregen, dat was te mooi om waar te zijn.
Ik wil gewoon weten of de mensen die hem wel besteld hebben hem ook voor die prijs hebben meegekregen of dat ze toch de gewone prijs moesten betalen. Is voor mijn gevoel, als ze toch de gewone prijs moesten betalen dan hoef ik er geen spijt van te hebben dat ik hem niet gewoon besteld heb toen ze er nog niet achter waren dat ze een foutje gemaakt hadden.
Lees net dat de prijs weer gewoon €829 is, kan me dan niet voorstellen dat er mensen zijn die hem voor de €453 hebben meegekregen, dat was te mooi om waar te zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2014 09:01 ]
Haha wat een topic. Bespaar jezelf de moeite om het uit te zoeken. Is nu toch niks meer aan te doen.
Ga er maar van uit dat ze echt niet snel voor zo'n prijs zullen uitleveren. Alle prijzen op websites zijn sowieso onder voorbehoud.
Ik heb nog nooit gehoord van iemand die via een foute prijs iets heel goedkoop heeft kunnen kopen. Een paar tientjes verschil misschien op zijn hoogst.
Ik heb nog nooit gehoord van iemand die via een foute prijs iets heel goedkoop heeft kunnen kopen. Een paar tientjes verschil misschien op zijn hoogst.
Leica MM + Sony A9
Tijdje geleden zijn er Dell laptops uitgeleverd die zeker 1000 euro te weinig kostte op de site. Dus het kan wel degelijk dat de camera's worden uitgeleverd
.
Hè shit, hopelijk deze camera niet... Maar er is inderdaad toch niks meer aan te doen dat klopt, maar het blijft toch knagen.
En ook al is het zo dat ze wel uitgelecerd worden,wat boeit het? Je moet er snel bij zijn bij dit soort fouten.Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 09:16:
Hè shit, hopelijk deze camera niet... Maar er is inderdaad toch niks meer aan te doen dat klopt, maar het blijft toch knagen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
We weten helemaal niet of dat nodig is en voor mezelf heb ik gewoon liever dat ze niet zijn uitgeleverd.
Maar heb geen zin in een discussie, een simpel wel of niet uitgeleverd is voldoende.
Maar heb geen zin in een discussie, een simpel wel of niet uitgeleverd is voldoende.
Ehm, dit is een topic zonder discussiewaarde. Hier gaat dus snel een slotje op.
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()