Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

ergenis terugkomende desktop iconen

Pagina: 1
Acties:

• friks
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-12-2020
Het probleem is dat er telkens dezelfde trash bestanden van thunderbird ,wel 4 of 5 ,op de desktop verschijnen die na verwijdering toch weer terugkomen .
er staat of 0 KB slechts een paar KB in en alles functioneert gewoon goed.
Ik kan nagenoeg lege bestanden zoals trash .msf niet verwijderen.
Ze komen gewoon weer terug .En wel op het bureuablad !

Aangezien het niet mijn eigen PC betreft moet ik extra voorzichtig zijn natuurlijk met bijvoorbeeld herinstalleren van Thunderbird (wat ik niet van plan ben),of met rigoreuze verwijderaars.
wie heeft de oplossing?

WIN7
Norman
weinig apps
<jaar oud
Bloatware verwijderd .

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Zijn het niet gewoon temp files die weer verdwijnen nadat je Thunderbird afgesloten hebt ofzo? Welke exacte namen hebben de bestanden?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

En als je het weergeven van "beveiligde systeembestanden" uit zet?

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 08:44
De msf-files zijn de index-files die Thunderbird altijd aanmaakt bij de mailbox-files met dezelfde naam. Wat mij verbaast is dat ze op het bureaublad (directory Desktop) staan en niet in de directory .../AppData/.../profile.XYZZY/Mail/Local Folders. Dit wijst erop dat Thunderbird verkeerd is geïnstalleerd.

Je kunt een andere directory selecteren bij [Account Settings]->[Message Storage]. Je moet dan nog wel de bestanden van je desktop naar die directory verplaatsen. (Doe dat als Thunderbird niet actief is.)

[ Voor 23% gewijzigd door sam.vimes op 30-01-2014 08:01 . Reden: alternatieve directoryselectie ]

• friks
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-12-2020
Misschien heb ik het niet benadrukt dat het TRASH bestanden zijn

;De msf-files zijn de index-files die Thunderbird altijd aanmaakt bij de mailbox-files met dezelfde naam. Wat mij verbaast is dat ze op het bureaublad (directory Desktop) staan en niet in de directory .../AppData/.../profile.XYZZY/Mail/Local n .

Dat verbaast mij ook in hoge mate .