Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

bug in pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Rickkamminga
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 04-02 12:43
Beste Tweakers,

Ik kan niet vinden waar ik bugs kan melden op de site, vandaar dat ik het nu hier post.

Ik heb namelijk een probleem met de pricewatch. Ik kan het niet echt uitleggen, vandaar dat ik een plaatje meestuur. 8)7

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/5xy0dqnex/bug.jpg

Zoals te zien is, heb ik maar 2 kolommen in het rechter vak, en verdwijnt de rest achter de rand. Behoorlijk irritant. Is dit de juiste plek om dit soort dingen te melden?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nee, maar dit forum wel. /move -> LD

Anyway, druk eens op ctrl-0?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Je bent ingezoomed :')

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ten eerste mag je best normaal reageren :/ en ten tweede was hij technisch uitgezoomd.

Rickkamminga, je kan heel makkelijk zien of je in of uitgezoomd bent door het plusje / minnetje rechts in je adresbalk.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

En je hebt natuurlijk ook Tweakers whitelisted @ adblock :P

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-10 23:58

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

BtM909 schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 22:34:
[...]

Ten eerste mag je best normaal reageren :/ en ten tweede was hij technisch uitgezoomd.

Rickkamminga, je kan heel makkelijk zien of je in of uitgezoomd bent door het plusje / minnetje rechts in je adresbalk.
Mij was het ook overkomen en toen had ik het ook gepost. Vandaar mijn reactie, aangezien mij hetzelfde overkomen is.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Pagina: 1