Wijziging user review yni Case-study

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case-study
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-03 12:20
Ik schrik achteraf zelf van de user review die ik over yni geschreven heb, voortvloeiend uit een DM-uitwisseling bij een transactie die uteindelijk goed verlopen is, en zou deze graag ten positieve aanpassen of verwijderen, maar kom er nu achter dat ik er alleen een toelichting ònder kan zetten. (korter na plaatsing kan dit nog wel?)
ik denk/hoop dat yni (Joost) hem zelf nog niet gelezen heeft en wilde hem liever aanpassen voordat onze DM discussie in een flamewar uitmondt..

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen en wil me bij deze ook verontschuldigen naar yni, de beheerders en iedereen die dit leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

InFamous

excommunicado

Even rustig aan, het is mij niet geheel duidelijk wat je nou probeert te vertellen.

Jij hebt een userreview achter gelaten bij Yni met de volgende tekst:
na lang overleg wilde Joost verzenden i.p.v. afspreken op een station (niet handig voor een automobilist en laptop à €600 meenemen naar Almere of Amsterdam om €50 geheugen te testen leek mij ook een verkeerd risico nemen)
"Zo spoeding mogelijk op de post* doen" werd de maandag na de donderdag dat Joost dit schreef.
*ik had €6,75 voor PAKKETpost overgemaakt en ontving een bubbelenveloppe in geplette kartonnen enveloppe met 3 postzegels twv €1,92..
dit "op aanraden van het meisje bij postnl" ...
gelukkig werkte het geheugen prima..
Ik zie niet direct in wat hier het probleem is, maar wat wil je laten aanpassen?

Formerly known as Ragdoll