Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het geluid van mijn MacBook airplay'en naar de Apple TV. iTunes heeft een eigen functie en die werkt perfect, maar alleen voor iTunes. Bovenin de menu-bar heb ik een airplay optie, dat mijn gehele Mac in airplay-modus zet en dus ook de display. Hoe krijg ik 't voor elkaar om de gehele audio output te airplayen zonder ook m'n display daarbij te betrekken? Bijv. om het geluid van m'n browser draadloos op de boxen te krijgen terwijl ik op Soundcloud of Youtube zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Je moet dan als audio output het Airplay apparaat kiezen, dit kan simpel met een option+click op het luidsprekertje in de volume balk.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Ik heb geen Apple tv, dus kan het niet testen, maar je zou via systeem settings -> sounds op de output-tab je geluid kunnen doorsturen naar een airplay enabled device. Deze zal standaard staan ingesteld op de interne speakers.

Oh: spuit 11 zie ik

[ Voor 4% gewijzigd door Sircuri op 29-01-2014 18:37 . Reden: Was te laat met reactie ]

Signature van nature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Top werkt perfect. Ik heb hem net 3 dagen dus de option key is nog even wennen. :)