Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Lenovo IdeaPad G710-00005 of Asus X750JA-TY006H

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een laptop en ben uiteindelijk tot de volgende 2 potentiele kandidaten gekomen:

- Lenovo IdeaPad G710-00005
- Asus X750JA-TY006H

Nu heb ik ze bekeken met PriceWatch en kreeg ik een prachtige lijst die redelijk overeenkwam bij beide. Mijn kennis op computergebied is alleen niet goed genoeg om hieruit net de betere te kiezen.

Mijn vraag is daarom: Welke van de 2 is nou net even iets beter, of verschilt het echt nagenoeg niets en kan ik het beste voor de goedkoopste gaan?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groeten,

Sander

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog even de links naar de specificaties van de 2 laptops:

- Lenovo:
pricewatch: Lenovo IdeaPad G710-00005

- Asus:
pricewatch: Asus X Series X750JA-TY006H

Zouden jullie mij alsjeblieft kunnen helpen?

Verwijderd

Geen van de 2. Kijk eens naar de Asus N76 of N56 :).

Verwijderd

Topicstarter
De Asus N76 ziet er inderdaad ook goed uit(wil sowieso 17,3 inch)en valt binnen het budget (wil rond de 750 euro uitgeven).

Mag ik misschien vragen wat er aan deze nou precies beter is dan de opties die ik gaf? Heb er zelf niet zoveel verstand van namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 22:18 ]

Verwijderd

Tuurlijk mag dat! Hou je vast, hier komt het verhaal.

De N76 is beter omdat:
- Beter scherm
- Full HD resolutie
- Betere videokaart
- Snelle quadcore processor
- Betere koeling
- Volgens mij zijn de zaken als toetsenbord en touchpad ook prima op orde
- Stevige behuizing

Al met al een prima laptop, die je eventueel ook nog goed kunt uitbreiden mocht je dat willen. Voor dat geld zou ik het zeker doen!

• Streup
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 13:22
Nu bij de MM BTW actie zijn deze N76s (enige verschil is volgens mij de HDD grootte) wel heel aantrekkelijk binnen jouw budget. Je kan er ook makkelijk een SSD inbouwen voor het OS om hem sneller te maken.

“Most people gaze neither into the past nor the future; they explore neither truth nor lies. They gaze at the television.” - (Radiohead)

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:25
Of toch een acer. deze nu bij MM voor 660.
http://tweakers.net/price...v3-772g-747a8g50makk.html

[ Voor 8% gewijzigd door louzy82 op 30-01-2014 12:07 ]

Louzy#2475

Pagina: 1