RMA ontzettend vertraagd Lenovo Laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basilange
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 20:09
Een Lenovo Thinkpad Yoga bestelt voor ong 1200 euro.

Ik ben student in Zweden maar wilde omwille van de prijs, 2 jaar garantie, kortingsactie en het toetsenbord de laptop ontvangen gedurende de kerstvakantie in Nederland.

Eerste week van de vakantie wordt hij geleverd en ik ben blij met het product onzettend blij. Echter heb ik de stomme fout gemaakt een "Nederlands-"toetsenbord te bestellen.

Niet wetende dat het echte Nederlandsetoetsenbord (wat de meerderheid in Nederland gebruikt) VS euro is.
Binnen een uur na ontvangst, gebeld en gemaild betreffende een RMA mogelijkheid.

"Geen probleem, wordt wel na kerst en misschien na nieuwjaar voltooid"

Das fijn voor mij dan kan ik toch nog enigzins wat tikken erop voor mijn studie.

Na kerst mailtje DHL wordt vrijdagmiddag 27 opgehaald.

De weken erna ik hoor maar niks en er wordt me tijdens bellen steeds toegezegd maakt u zich maar geen zorgen dit komt bij ons RMA verwerkings magazijn aan (Ingram Micro, Tilburg) en zodra dit verwerkt us duurt het 7 dagen voordat dit weer op uw rekening staat, (ze geven me zelfs de mogelijkheid om het product opnieuw te bestellen met dezelfde korting).

Ik ga niet boos worden aangezien de fout deels van mij is (al vraag ik me af hoeveel mensen denken als Nederlander wil ik geen Nederlands toetsenbord!) en ik heb mijn desktop hier in Zweden.

Nu heb ik na een maand te hebben gewacht mijn skype credit opgewardeerd en ben ik gaan bellen.

Er wordt nu hard eraan gewerkt via het Ierse hoofdkantoor (sympatiek persoon) en uiterlijk maandag wordt contact met mij opgenomen.

Ondertussen heb ik met DHL gebeld om te vragen hoe het met de levering is gegaan.

Zij gaven me leveringsdatum en tijd (30 dec, 11:10) en wie de krabbel had gezet.

Dit doorgespeeld naar Lenovo, Digitalriver webshop.