Beste Tweakers,
Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij ermee zouden kunnen helpen.
Een tijd terug heb ik een computer samengesteld. Het enige wat hij moet doen is die Crypto Coins minen.
Dit heeft hij een tijd gedaan, maar toen kwam er een melding in beeld.
Ik zet mijn computer aan. Start de Batch File en even later restart de PC zich en krijg ik in beeld:
"Power Supply surges detected during the previous power on. ASUS Anti-Surge was triggered to protect system from unstable power supply unit! Press F1 to run SETUP"
Ik druk F1. Restart de computer, maar nu heb ik geen beeld meer. Hij laad tot het W7 logo, en als hij dan je bureaublad zou moeten laten zien dan blijft het beeld op zwart.
Deze melding heb ik nu twee keer gehad. één keer met 1 gpu. en één keer met 2 gpu's. Beide de Sapphire HD7950.
PC specs:
MB: Asus F2A85-V
PSU: Corsair RM750 (gold)
PCU: AMD A6 6400k
SSD: 60GB
RAM: 2x 2GB
GPU: Sapphire HD7950 Boost (11196-19-20G)
In principe zou de 750 watt voeding voldoende moeten zijn.
Ik krijg wel beeld als ik het beeldscherm aansluit op de vga van het MB. BIOS is verder default.
verder heb verder geen idee hoe ik het kan oplossen.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
gr Luuk
Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij ermee zouden kunnen helpen.
Een tijd terug heb ik een computer samengesteld. Het enige wat hij moet doen is die Crypto Coins minen.
Dit heeft hij een tijd gedaan, maar toen kwam er een melding in beeld.
Ik zet mijn computer aan. Start de Batch File en even later restart de PC zich en krijg ik in beeld:
"Power Supply surges detected during the previous power on. ASUS Anti-Surge was triggered to protect system from unstable power supply unit! Press F1 to run SETUP"
Ik druk F1. Restart de computer, maar nu heb ik geen beeld meer. Hij laad tot het W7 logo, en als hij dan je bureaublad zou moeten laten zien dan blijft het beeld op zwart.
Deze melding heb ik nu twee keer gehad. één keer met 1 gpu. en één keer met 2 gpu's. Beide de Sapphire HD7950.
PC specs:
MB: Asus F2A85-V
PSU: Corsair RM750 (gold)
PCU: AMD A6 6400k
SSD: 60GB
RAM: 2x 2GB
GPU: Sapphire HD7950 Boost (11196-19-20G)
In principe zou de 750 watt voeding voldoende moeten zijn.
Ik krijg wel beeld als ik het beeldscherm aansluit op de vga van het MB. BIOS is verder default.
verder heb verder geen idee hoe ik het kan oplossen.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
gr Luuk
[ Voor 4% gewijzigd door LuckyLukeNL op 29-01-2014 17:47 ]