Email adres openen met?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Oane
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 19-08 15:38
Hallo allemaal,

Online op een website staat een e-mailadres. Wanneer je daar op klikt wordt meteen je email programma geopend, je kent het wel.
Nu heb ik een nieuwe laptop en toen ik net op zo'n adres klikte kwam de vraag welk programma ik hier automatisch voor wilde openen. Nu heb ik per ongeluk op het verkeerde programma geklikt, hoe verander ik dit?

ik gebruik windows 8
google chrome
ik wil de mailadressen graag openen met de standaard windows 8 email app (ipv outlook wat nu ingesteld staat.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sorry, maar hierop heb ik al een mogelijke oplossing voor gevonden, bínnen 1 minuut op Google.

Aangezien ik pertinent niet van mensen een vis geven ben, maar van het leren vissen, ga ik je dus ook eerst vragen wat je zélf geprobeerd hebt en waar je precies tegenaan loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Modbreak:Dit stellen we niet op prijs

[ Voor 219% gewijzigd door Rupie op 29-01-2014 16:50 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Oane
Osiris schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:21:
Sorry, maar hierop heb ik al een mogelijke oplossing voor gevonden, bínnen 1 minuut op Google.

Aangezien ik pertinent niet van mensen een vis geven ben, maar van het leren vissen, ga ik je dus ook eerst vragen wat je zélf geprobeerd hebt en waar je precies tegenaan loopt.
Als ik ga googelen vind ik allemaal dingen over hoe je mails opent etc. maar niks over mijn vraag. je moet maar net die goede combinatie van woorden intypen. Daarnaast heb ik binnen de app gezocht en het alternatief wat ik per ongeluk gekozen had verwijderd in de hoop dat er ik automatisch een andere kon kiezen.

Dus aub niet zo snel conclusies trekken, als je vervelend wil doen heb ik liever dat je dat ergens anders doet.

edit: heb overigens ook bij de instelling van chrome gekeken

[ Voor 3% gewijzigd door Dhr_Oane op 29-01-2014 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-10 21:11
Okee, duwtje dan in de goede richting... "Standaardprogramma".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhr_Oane
Kijk dat haar heb ik wat aan, bedankt.
Kon inderdaad niet op het juiste woord komen
Pagina: 1