gesloten topic
[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 16:50 ]
Ik wacht op daling van de prijzen van Ultra HD schermen. En zodra die aardig betaalbaar zijn ben ik van plan om er een te kopen. Dus in dit geval is een 4G een goede keus?TERW_DAN schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:13:
Meer videogeheugen is voornamelijk interessant op hogere resoluties. Als jij alleen speelt op 1920x1080 dan is meer dan 3GB dus niet zo heel boeiend.
Ik game fanatiek dus van battlefield 4 tot counter strike. resolutie nu is 1920x1080 maar van plan om dat te gaan upgraden. Overclocken was ik niet van plan en een link van de DAA zou fijn zijniDonkey schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:14:
Welke games wil je spelen? Welke resolutie? Ga je overclocken? Neem het DAA even door
mischien is een HD monitor dan een betere keuzen. bedankt!TERW_DAN schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:34:
Voordat UltraHD betaalbaar wordt (afhankelijk van wat jij betaalbaar vind, en wat voor eisen je verder stelt) zal die 280X ook niet meer heel sterk zijn, en wordt het toch tijd voor een upgrade van je videokaart denk ik.
UltraHD is pas net een beetje op de markt, het duurt nog wel even voordat je die schermen voor de bedragen hebt waar je nu een HD monitor voor hebt.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq