digitale camera vraag

Pagina: 1
Acties:

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
HEy allemaal

Ik heb hier een vraag over een hp c215 digitale camera. Of je daar ook oplaadbare baterijen in kan zetten.

Afbeeldingslocatie: http://www.dpreview.com/news/0009/Photokina/HP/000921-1759-21.jpg

mvg

Lordspacie

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Ik zou het niet aanraden. Dit ding vreet baterijen. En met een gewone camera krijg je onderbelichting als je er oplaadbare batterijen in doet, omdat die niet genoeg stroom in een keer kunnen leveren.

• Thrillseeka
  • Laatst online: 08-08 16:28

Thrillseeka

Let love rule

Topicstarter
Op vrijdag 08 juni 2001 11:55 schreef Sep het volgende:
Ik zou het niet aanraden. Dit ding vreet baterijen. En met een gewone camera krijg je onderbelichting als je er oplaadbare batterijen in doet, omdat die niet genoeg stroom in een keer kunnen leveren.
ja dat ie baterijen vreet hebben we gemerkt daarom wouden we ook kijken voor oplaadbare. We denken dan ook aan 1600 mAte nemen. Of maakt dit ook niks uit.

Lekker zijn is een gave :)

Verwijderd

Ze blijven slechter dan normale baterijen, maar je kan het natuurlijk altijd proberen. Je kan ze natuurlijk ook voor andere doeleinden gebruiken.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Je zit ook met het punt dat die oplaadbare batterijen een andere spanning hebben dan de normale....:
Oplaadbaar: 1,2 Volt
Wegwerp: 1,5 Volt

Sommige camera's werken gewoon helemaal niet op oplaadbare batterijen...... iets te weinig spanning..... (bijvoorbeeld een camera met 4 batterijen; die krijgt 4x1,5=6Volt van normale batterijen en 4x1,2=4,8Volt van oplaadbare... dat is dus een verschil van 1,2 op 6 volt....)

• BOOTZ
  • Laatst online: 17-03 09:38
bij mijn camera (fuji fp-1300) staat in het boekje dat je allerlei soorten batterijen kan gebruiken, gewone, nicd, nimh, het werkt allemaal (gelukkig, want hij vreet echt stroom als er water uit de niagrawatervallen komt)

Maak je eigen poll

Pagina: 1