Geachte tweakers,
ik ben toe aan een nieuwe game pc.
nu heb ik veel door de forums gekeken en was het tijd om zelf een post te maken om advies te vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen, vooral WoW, League of legends, AC4, Nieuwe ESO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst 700, max 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb een beeldscherm, die is niet full hd, maar koop er 1 over ongeveer 1-2 maanden. iemand nog een aanrader hiervoor?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hele pc excl rand apparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
liefst intel en nvidia, omdat ik hier goede ervaringen mee heb en geen problemen, als je me advies geeft met een AMD cpu/gpu, aub vertellen waarom zodat ik een afweging kan maken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
nee
Ga je overklokken?
nee
dit is de build waar ik zelf op uitkwam, ik heb zelf nog een HHD van 500G die erin gaat. en windows 7 heb ik ook nog liggen.
Alvast bedankt voor het lezen!!!
ik ben toe aan een nieuwe game pc.
nu heb ik veel door de forums gekeken en was het tijd om zelf een post te maken om advies te vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen, vooral WoW, League of legends, AC4, Nieuwe ESO.
Wat mag het systeem gaan kosten?
liefst 700, max 800 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
ik heb een beeldscherm, die is niet full hd, maar koop er 1 over ongeveer 1-2 maanden. iemand nog een aanrader hiervoor?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hele pc excl rand apparatuur.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
liefst intel en nvidia, omdat ik hier goede ervaringen mee heb en geen problemen, als je me advies geeft met een AMD cpu/gpu, aub vertellen waarom zodat ik een afweging kan maken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
nee
Ga je overklokken?
nee
dit is de build waar ik zelf op uitkwam, ik heb zelf nog een HHD van 500G die erin gaat. en windows 7 heb ik ook nog liggen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4570 Boxed | € 169,70 | € 169,70 |
| 1 | Gigabyte GA-B85M-HD3 | € 53,90 | € 53,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 2GB | € 274,04 | € 274,04 |
| 1 | Cooler Master Force 500 | € 35,09 | € 35,09 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 73,60 | € 73,60 |
| 1 | Corsair CX600M | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 240GB | € 117,04 | € 117,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 783,27 | |
Alvast bedankt voor het lezen!!!