Toon posts:

Beoordelingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even een klein topicje, ( hopelijk leest dit iemand maar..)

Ik post graag onder reviews en andere dingen maar als ik iets neerzet, word er Off topic ge-rate.. waar slaat dit op. Ik had bijv iets over windows 8 en gaf mijn mening over een onderdeel waarbij je moest betalen om apps te downloaden.

edit:ook een review over mijn gaming gear word fors 0 of min en plus ge-rate.. Ik geef toch gewoon mijn mening?

dit maakt mij meer onzeker over wat ik post.. ik wil graag mijn mening en ervaringen delen!!

Het is toch ON topic?

ik wou even jullie mening horen erover.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet eens bent over een beoordeling dan kun je dat in dit topic melden: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII

Het komt wel eens voor dat comments verkeerd worden gemodereerd door medegebruikers. Soms zal het echter ook zijn dat je comment echt niet relevant is en dus terecht op een 0 komt te staan :).

Als een reactie niet beoordeeld is dan blijft deze ook op 0 staan. Als het icoon grijs is met een 0 erin dan is deze niet gemodereerd, als deze geel is met een 0 erin dan is de gemiddelde score een 0 voor die post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 08:32
Vergeet ook niet dat het soms even kan duren voordat de juiste moderatie er staat. Vaak zie ik mensen klagen dat ze verkeerd gemodereerd zijn en dan is er pas 1 moderatie geweest. Modereren is een joint effort en kan soms even op zich laten wachten. Als het na verloop van tijd nog steeds verkeerd staat, dan kun je terecht in het topic die hierboven genoemd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

De dingen die ik zie lijken mij niet verkeerd gemod. Je geeft bij een Indie game aan dat je zelf liever CoD of Battlefield speelt.
Dat heeft weinig tot niets ermee te maken.

Je laatste comment is vrij onsamenhangend en voegt weinig toe aan het geheel, daarbij "beledig" je PS/XBOX gamers door ze niet serieus te noemen omdat je een Xbox niet kan uitbreiden ofzo???:
Verwijderd in 'nieuws: EA ziet verkoop games voor Xbox 360 en PS3 sterk dalen'

[ Voor 22% gewijzigd door Afvalzak op 29-01-2014 18:05 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:58:
Als je het niet eens bent over een beoordeling dan kun je dat in dit topic melden: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII

Het komt wel eens voor dat comments verkeerd worden gemodereerd door medegebruikers. Soms zal het echter ook zijn dat je comment echt niet relevant is en dus terecht op een 0 komt te staan :).

Als een reactie niet beoordeeld is dan blijft deze ook op 0 staan. Als het icoon grijs is met een 0 erin dan is deze niet gemodereerd, als deze geel is met een 0 erin dan is de gemiddelde score een 0 voor die post.
Haha nee dat laatste gedeelte snap ik, maar ik wil soms wel is wat kritiek erin gooien, niet op iemand persoonlijk maar over het onderwerp.. maar zoals sommige dingen waar echt totaal niks qua kritiek of enig ander onzin word gewoon gedownvote... Ook mijn reviews worden op 0 gevote.. Ik snap dat het geen Officiele Tweaker review is maar ik wil mensen laten zien wat mijn belevingen zijn op het product.. Bedankt voor de reactie trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afvalzak schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:05:
De dingen die ik zie lijken mij niet verkeerd gemod. Je geeft bij een Indie game aan dat je zelf liever CoD of Battlefield speelt.

Je laatste comment is vrij onsamenhangend en voegt weinig toe aan het geheel, daarbij "beledig" je PS/XBOX gamers door ze niet serieus te noemen omdat je een Xbox niet kan uitbreiden ofzo???:
Nee inderdaad Zoals ik net ook heb gezegt dat ik wat kritiek erin gooi.. Ik neem gamers op de Xbox ook vaak niet zo serieus als gamer want de meerderheid weet niet eens wat er in een Xbox of PS4 zit.. Dan kan ik toch amper zeggen dat je pro gamer bent in alle veldzichten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 11:59
Misschien komt het wel omdat je schrijfstijl te wensen overlaat. Samenhang in je zinnen, je taalgebruik en je spelling nodigen regelmatig uit om te stoppen met lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 31-01-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afvalzak schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 18:05:

Oh en als je dat nou echt beledigend vind dat ik zeg dat er meer kids spelen op een xbox of ps4 kan je toch minder hebben dan dat ik verwacht, Mijn excuse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:06:
[...]

Oh en als je dat nou echt beledigend vind dat ik zeg dat er meer kids spelen op een xbox of ps4 kan je toch minder hebben dan dat ik verwacht, Mijn excuse
Het gaat er niet om wat hij wel of niet kan hebben. Je reactie heeft geen enkele inhoudelijke basis en kan daarom (imo) terecht worden opgevat als flame. Dan is een -1 gewoon terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier en dit vind ik dus een reden waarom de tweakers forum niveau daalt.. niets persoonlijks maar als ik mijn mening geef op ea en wat voor games ze produceren dan lijkt het mij on topic !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Sorry, maar als jij met zinnen zoals deze strooit:
niet stom ofzo maar meer kinderen zitten op ps3 of xbox dan op een serieuse game PC..
...vind ik niet dat je recht van spreken hebt over het niveau hier. Dit is een dusdanig onzinnig statement dat het imo alleen als flame opgevat kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:04:
[...]

Nee inderdaad Zoals ik net ook heb gezegt dat ik wat kritiek erin gooi.. Ik neem gamers op de Xbox ook vaak niet zo serieus als gamer want de meerderheid weet niet eens wat er in een Xbox of PS4 zit.. Dan kan ik toch amper zeggen dat je pro gamer bent in alle veldzichten..
Goed, ik zal hier niet te ver op in gaan, maar een autocoureur weet misschien ook niet wat er precies in zijn auto zit. Lekker belangrijk, het werkt, wil niet zeggen dat hij dan geen Pro-coureur is :')
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 16:06:
[...]

Ik voel me niet beledigt, dat zeg ik ook niet. Ik geef alleen aan waarom je -1 of 0 wordt gemod.

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* maak dan gewoon een topicreport aan in plaats van te reageren.

[ Voor 81% gewijzigd door RoD op 31-01-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik dus niet volgens "Tweakers" manier reageer is het fout..

maak dan even een topic aan met:

"How to: reageren als een tweaker."

Klinkt goed toch? Blijkbaar zijn mijn reacties niet op het Tweaker niveau..

Als ik ergens reageer doe ik het On-topic
Meeste gevallen dan..

Als ik ergens op reageer:
------------------------------------

"EU in financieel probleem"

Neverkind:
Hoe gaan we nu verder met de euro? We gooien het niet zomaar weg toch?

------------------------------------
en er word hierop -1 gedaan dan gaat er iets fout in mijn gedachten of het is echt off topic?

Als mensen mijn reactie niet goedkeuren dan lees je het vervolgens niet nog een keer, ik gaf mijn mening en dat is wat telt voor mij.. Ik word er niet rijker op als ik -1 krijg en vervolgens haat reacties erop krijg van: je weet niet wat je zegt..

Nee ik ben geen professor in Financiën maar ik wil wel mijn mening er over geven..

Dus leg mij maar uit hoe ik moet commenten in vervolg want ik word het een beetje zat als ik word doorgestuurd naar iets waarop ik zeg "wat doe ik fout" thread en ik word nog steeds de grond in gedrukt

ik zie niet in wat ik fout doe, zeg mij aub wat er is dan pas ik het aan.. want tot nu toe krijg ik dingen naar me kop gegooit alsof ik gewoon niet mag reageren tenzij ik echt ergens vanaf weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 16:58:

Bedankt voor de link!
Pagina: 1