Toon posts:

Persoonlijke aanbieding T-Mobile. Samsung Galaxy Note 3

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo...

Mijn huidige abonnement loopt 21 April 2014 af. (T-Mobile)

Nu zat ik dus naar de grote concurerende Providers te kijken en zag ik dat Vodafone een stukje goedkoper was bij het nemen van een 2 jarig abonnement dan wat T-mobile aan gaf op hun site.
Dit was voor mij reden om naar Vodafone over te stappen.

T-mobile 300min 1 Gb data.

38 euro p,m als bestaande klant voor verlengen.

Eenmalig € 239,95 toestel prijs. Totaal 1151.95

Vodafone als nieuwe klant.
Red Essential 300 min 1 Gb data.

45 P.M 36.05 aansluitkosten. Totaal 1116.05

Na te hebben aangegeven naar de concurrent te willen overstappen werd mij de volgende aanbieding aangeboden.

T-mobile: 300 min 1Gb date.

38 Euro p.m.

Toestel prijs eenmalige kosten : € 189,95

50 Euro korting op eerst volgende factuur.

Totale kosten: 1051.95

Wat vinden jullie? is dit een goede deal?
Of zou ik toch vragen voor een betere aanbieding?
Of zou het slim zijn nog even een maand of 2 te wachten voor evt prijsdalingen in abonnementen?
Mijn abonnement loopt iig tot 22 April.

Vind het zelf namelijk niet meer te vergelijken met jaren geleden daar kreeg je nog wel is 50% korting gedurende 6-12 maanden van een 2 jarig abonnement.
En had je ook geen toestel prijzen waarvoor je bij moest betalen...
Althans dit heb ik iig nog niet eerder gehad.

Heb wel wat dingetjes op google gelezen dat bijv wanneer er een T-mobile winkel opengaat er zomaar 50% kortingen op abonnementen van 2 jaar word gegeven,in dat geval zou het dan niet slim zijn T-Mobile wat onder druk te zetten?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:48
Vraag eens bij een onafhankelijke telefoonwinkel.
Dan heb je een unbranded simlockvrij toestel met soms een nog betere deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gadgeteer schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 08:51:
Vraag eens bij een onafhankelijke telefoonwinkel.
Dan heb je een unbranded simlockvrij toestel met soms een nog betere deal.
Onafhankelijke telefoon winkel?
Zoals studentenmobiel.nl?
Had daar idd ook al gekeken.
Reden eigenlijk waarom ik daar liever vanaf zie is vanwege het feit dat het meestal buitenlandse telefoons zijn.
Dus mocht er iets kapot zijn ben je in weze de sjaak voor reparatie.

Ik zat iig wel te denken om een los toestel bij media markt te kopen is nu 517 met de btw actie.
Had verder ook gekeken naar sim only abonnementen tis helaas niet veel goedkoper,als wat ik met deze huidige persoonlijke aanbieding heb gekregen :-(

Iig bedankt voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martensupport
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-10 22:23
Ik heb snel even wat vergeleken, maar de aanbieding die T-mobile je doet is echt belachelijk.
Als je hetzelfde abonnement zelf samenstelt op belsimpel inclusief samsung note 3 kost het je 990,- totaal.

Het kan goedkoper bij andere aanbieders bijvoorbeeld tele2 300min + 1.5gb inclusief alles voor 942,-
Er zijn vast ook andere sites waar je het makkelijk kan vergelijken, dus het loont de moeite om nog wat te zoeken.

[ Voor 6% gewijzigd door Martensupport op 30-01-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:28
Verwijderd schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 13:12:
[...]

Onafhankelijke telefoon winkel?
Zoals studentenmobiel.nl?
Had daar idd ook al gekeken.
Reden eigenlijk waarom ik daar liever vanaf zie is vanwege het feit dat het meestal buitenlandse telefoons zijn.
Dus mocht er iets kapot zijn ben je in weze de sjaak voor reparatie.
Een winkel is aan jou verplicht om 24 maanden garantie te geven. Of dit nu Nederlandse toestellen zijn of buitenlandse toestellen ( import ). Je kunt van te voren altijd even informeren over de toestellen voordat je tot koop over gaat ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Ik heb wel gekocht via onafhankelijke shop (Coolblue in dit geval, via de Note3 weekend deal van afgelopen weekend).

Bij deze shop heb ik een Hi abo genomen met Note3 voor 41,50 per maand (Hi Large 3GB/maand + 100 minuten en onbeperkt SMS). Heb 30 euro bijbetaald. De shop gaf het abonnement wat Hi zelf alleen geeft bij een toestel uit een lagere categorie ;)
Totaal 24*41.5+30=1026

Reden voor aankoop was voor mij dat ik 4G wilde en dat de snelheid van het internetten nu wordt teruggeschroefd boven mijn bundel, zonder extra kosten. Bellen doe ik weinig.

Ik heb een origineel Nederlands toestel met de normale garantie. SIM-lock vrij en unbranded..

[ Voor 41% gewijzigd door Gadgeteer op 31-01-2014 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AquaSheep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 19:14
Het aanbod van T-Mobile is niet zo heel interessant. Bij Coolblue/Smartphoneshop kun je ook verlengen met T-Mobile 300 min + 1 GB data zonder toestelprijs. Scheelt jou €190! Voor zover ik weet verkoopt Smartphoneshop alleen Nederlandse toestellen. Op mijn site kun je prijzen vergelijken van de grootste Nederlandse webshops.
http://vindabo.nl/search....0&s=Samsung+Galaxy+Note+3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
AquaSheep schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 08:43:
Het aanbod van T-Mobile is niet zo heel interessant. Bij Coolblue/Smartphoneshop kun je ook verlengen met T-Mobile 300 min + 1 GB data zonder toestelprijs. Scheelt jou €190! Voor zover ik weet verkoopt Smartphoneshop alleen Nederlandse toestellen. Op mijn site kun je prijzen vergelijken van de grootste Nederlandse webshops.
http://vindabo.nl/search....0&s=Samsung+Galaxy+Note+3
Coolblue verkoopt inderdaad NL toestellen zonder SIM lock en unbranded.
Weten ook nog hoe ze service moeten verlenen.
Pagina: 1