Hallo...
Mijn huidige abonnement loopt 21 April 2014 af. (T-Mobile)
Nu zat ik dus naar de grote concurerende Providers te kijken en zag ik dat Vodafone een stukje goedkoper was bij het nemen van een 2 jarig abonnement dan wat T-mobile aan gaf op hun site.
Dit was voor mij reden om naar Vodafone over te stappen.
T-mobile 300min 1 Gb data.
38 euro p,m als bestaande klant voor verlengen.
Eenmalig € 239,95 toestel prijs. Totaal 1151.95
Vodafone als nieuwe klant.
Red Essential 300 min 1 Gb data.
45 P.M 36.05 aansluitkosten. Totaal 1116.05
Na te hebben aangegeven naar de concurrent te willen overstappen werd mij de volgende aanbieding aangeboden.
T-mobile: 300 min 1Gb date.
38 Euro p.m.
Toestel prijs eenmalige kosten : € 189,95
50 Euro korting op eerst volgende factuur.
Totale kosten: 1051.95
Wat vinden jullie? is dit een goede deal?
Of zou ik toch vragen voor een betere aanbieding?
Of zou het slim zijn nog even een maand of 2 te wachten voor evt prijsdalingen in abonnementen?
Mijn abonnement loopt iig tot 22 April.
Vind het zelf namelijk niet meer te vergelijken met jaren geleden daar kreeg je nog wel is 50% korting gedurende 6-12 maanden van een 2 jarig abonnement.
En had je ook geen toestel prijzen waarvoor je bij moest betalen...
Althans dit heb ik iig nog niet eerder gehad.
Heb wel wat dingetjes op google gelezen dat bijv wanneer er een T-mobile winkel opengaat er zomaar 50% kortingen op abonnementen van 2 jaar word gegeven,in dat geval zou het dan niet slim zijn T-Mobile wat onder druk te zetten?
Mvg
Mijn huidige abonnement loopt 21 April 2014 af. (T-Mobile)
Nu zat ik dus naar de grote concurerende Providers te kijken en zag ik dat Vodafone een stukje goedkoper was bij het nemen van een 2 jarig abonnement dan wat T-mobile aan gaf op hun site.
Dit was voor mij reden om naar Vodafone over te stappen.
T-mobile 300min 1 Gb data.
38 euro p,m als bestaande klant voor verlengen.
Eenmalig € 239,95 toestel prijs. Totaal 1151.95
Vodafone als nieuwe klant.
Red Essential 300 min 1 Gb data.
45 P.M 36.05 aansluitkosten. Totaal 1116.05
Na te hebben aangegeven naar de concurrent te willen overstappen werd mij de volgende aanbieding aangeboden.
T-mobile: 300 min 1Gb date.
38 Euro p.m.
Toestel prijs eenmalige kosten : € 189,95
50 Euro korting op eerst volgende factuur.
Totale kosten: 1051.95
Wat vinden jullie? is dit een goede deal?
Of zou ik toch vragen voor een betere aanbieding?
Of zou het slim zijn nog even een maand of 2 te wachten voor evt prijsdalingen in abonnementen?
Mijn abonnement loopt iig tot 22 April.
Vind het zelf namelijk niet meer te vergelijken met jaren geleden daar kreeg je nog wel is 50% korting gedurende 6-12 maanden van een 2 jarig abonnement.
En had je ook geen toestel prijzen waarvoor je bij moest betalen...
Althans dit heb ik iig nog niet eerder gehad.
Heb wel wat dingetjes op google gelezen dat bijv wanneer er een T-mobile winkel opengaat er zomaar 50% kortingen op abonnementen van 2 jaar word gegeven,in dat geval zou het dan niet slim zijn T-Mobile wat onder druk te zetten?
Mvg