Beoordeling

Pagina: 1
Acties:
  • 468 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Even een klein topicje, ( hopelijk leest dit iemand maar..)

Ik post graag onder reviews en andere dingen maar als ik iets neerzet, word er Off topic ge-rate.. waar slaat dit op. Ik had bijv iets over windows 8 en gaf mijn mening over een onderdeel waarbij je moest betalen om apps te downloaden.

veel mensen die deden +1 maar ook -1..

Het is toch ON topic?

Sorry als ik het ergens verkeerd neerzet.. ik wou even jullie mening horen erover.. :)

EDIT: ik zie een topic staan met soort gelijk. als dit een repost of soort gelijk is mijn excuses..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Heb je het nou over het moderatiesysteem op de Frontpage? Zo ja, dan kun je in Tweakers Moddereter Forum terecht. Lees even de Mod FAQ en de stickies, en kijk dan of je er wat wijzer van wordt. Zo niet, geef dan even aan waar het naar jouw mening fout gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou niet speciafiek fout maar.. Als ik mijn mening geef over echt iets wat on topic is, waarom word er dan off topic aangegeven?

Of willen ze dan gewoon niet meer mijn reactie zijn, soort van youtube ( Duimpje omhoog of omlaag)

Maar bedankt voor de reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kunt u mijn post verwijderen? ik heb hem verplaatst! zeer bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Niet heel lullig bedoeld, maar als je reacties onder reviews net zulke zinsbouw hebben als je posts hier dan begrijp ik wel een beetje waar de downvotes vandaan komen. Het is redelijk lastig je verhaal te volgen. Misschien kun je daar, ook in reacties op reviews, iets meer aandacht aan schenken? Dan gaat het vast al een beetje beter. :)

Maar goed, je hebt al een ander topic lopen, dus laten we daar maar verder gaan. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.