Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sass debugging in Chrome Canary, werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Na 234622348 artikelen met Google gevonden te hebben die claimen dat je in Chrome eerst naar chrome://flags moet gaan, Developer Tools Experiments aan moet zetten, moet rebooten, en dan uiteindelijk de optie "Support for SASS" aan kunt zetten... Moet ik erachter komen dat dit kolder is.

Ik gebruik voor development o.a. Chrome Canary 34 op Windows 7 x64, en hoewel de optie "Developer Tools Experiments" er wel is, en aan staat, de optie "Enable support for SASS" ontbreekt. Er wordt in de hele devtools geen woord over SASS gerept.

Na verder zoekwerk blijkt dat Google/Chromium dit sinds versie 30 veranderd hebben. SASS support zou ingebouwd zitten. Leuk en aardig, maar het werkt nog steeds niet, of het nou ingebouwd zit of enabled moet worden.

In de devtools heb ik support voor CSS sourcemaps al aanstaan, en in m'n config.rb staat al:
Ruby:
1
sass_options = {:debug_info => true, :sourcemap => true}

hm, schijnbaar heeft ruby hier nog geen syntax-highlighting. doe es fixen, lieve devjes? :)

De css output files zijn opnieuw gegenereerd, en er zit inderdaad allerlei debug info in. Geen error bij het genereren. Ohja, en, FireSass werkt prima i.c.m. Firebug en Firefox. Nu Chrome nog.

Ik heb het nog niet in de gewone Chrome geprobeerd, en doe dat ook liever niet, omdat ik die voor andere zaken nodig heb en ik die daarvoor absoluut stabiel (en los van Canary) wil houden.

Moet ik ergens nog iets aanzetten ofzo? Ik krijg nml nergens errors/warnings of wat dan ook, dus ik krijg er niet echt grip op. Ik kan nergens aan zien waarom het niet zou werken :/

[ Voor 3% gewijzigd door _Thanatos_ op 29-01-2014 12:04 ]

日本!🎌

Verwijderd

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Maar ik dacht dat het ingebouwd zou zitten?... *confused*

Is er iemand die SASS icm Blink web inspector aan de praat heeft? En wat heb je daar dan voor moeten doen?

日本!🎌