Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Werkplek aanwezigheids scherm

Pagina: 1
Acties:
  • 712 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik moet stage lopen als ICT 'r bij een bedrijf waar ik een programma moet maken dat laat zien welke werkplekken in het gebouw bezet zijn en wie er op welke werkplek zit.

heeft iemand een idee met welke taal ik dit kan maken en hoe ik dat kan maken

Gr Robbert

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-11 18:52

Sebazzz

3dp

En dat is dus jouw stageopdracht.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Euh ik zou even terug naar school gaan en m'n geld terugvragen. Of beter opletten op school

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 29-01-2014 09:51 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
nou in principe niet, mijn stage opdracht kwam vanuit school. dit is gewoon een project binnen het bedrijf

• rdfeij
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 16:47
Misschien handig om te weten wat je opleiding inhoud en wat je huidige kennis wel is, dan kunnen we misschien met je meedenken, maar zoals aan de reacties hierboven te zien is het hier niet de bedoeling dat wij het concept compleet voor je uitdenken.

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik zou 't in assembly schrijven. Als dát je lukt, weet je tenminste zeker dat je 't programmeren enigszins fatsoenlijk beheerst B)

Verwijderd

Topicstarter
nou programmaren is idd niet mn sterkste kant. ik doe de opleiding systeembeheer

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Jij krijgt een opdracht, en vraagt aan ons de oplossing. Dus lekker achterover zitten en de antwoorden komen binnen ?

Cruciaal in dit verhaal
Wat heb je zelf al gevonden/geprobeert? en waarom voldoet dat niet, of waarom twijfel je daaraan?

Iperf

• hvveen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-10 10:19
Zou eerst eens beginnen met een inventarisatie;
- Welke middelen zijn er om te bepaen welke werkplekken er bezet zijn
- Welke middelen zijn er om te bepalen wie er binnen is
- Hoe kan je beide koppelen

Hieruit volgt bijna automatisch wat voor een project omgeving (aka programeertaal/scrripttaal) te moet gebruiken.

• pedorus
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik zou dit project afwijzen onder verwijzing naar wetenschappelijke artikelen als deze: http://dx.doi.org/10.1145/191666.191726

Vitamine D tekorten in Nederland | Dodelijk coronaforum gesloten

Verwijderd

Topicstarter
Het hele bedrijf gebruikt natuurlijk een inlognaam en wachtwoord, daardoor kun door het hele gebouw een
werkplek uitzoeken elke ochtend wanneer je binnenkomt. de computers zijn van het bedrijf zelf

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

En hoe kan je bepalen of een PC in gebruik is of niet? En hoe kan je dat centraliseren? Misschien een heartbeat applicatie draaien die start bij het inloggen? Zolang er iemand is ingelogd is de machine in gebruik. Je zou dan ook nog de username en computernaam mee kunnen sturen, dan zou je zelfs over datum en tijd kunnen tracken wanneer iemand waar gaat zitten. Die data opslaan in een database is natuurlijk triviaal.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Zoek het nou eens zelf uit. Echt je eigen input is echt bar weinig.. snap je het nou niet, of wil je het niet snappen dat we hier niet je opdracht gaan oplossen?
Je vraag is ook nog eens zo triviaal dat we alles moeten voorkauwen.

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Tazzios

..

AtleX schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:01:
[...]

De TS meld dat 'ie zelf iets moet maken. ;)
Ow oeps,... Beter goed gejat dan slecht bedacht! :+

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:17

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Niet om TS af te zeiken, probeer eens deel 1 ''onderzoek'' als je verder wil komen in de ICT is dat een kritiekpuntje waar je veel mee te maken gaat krijgen.

Si vis pacem, para bellum

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
op mijn Netgear router kan ik zien welke computers/laptops/smartphones aangesloten zijn op het netwerk, makkelijk zat

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Welke programmeertaal moet ik leren?
Als je er zelf met wat elbowgrease niet uit komt benader je je stagebegeleider / chef / whatever en ga je in overleg over hoe/wat. Het is jouw stageopdracht, niet de onze. Huiswerktopics zijn niet per definitie fout, maar deze manier van je vraag dumpen dus wel ;)

Lees ook even onze Quickstart over wat we hier van een topicstart verwachten.

[ Voor 74% gewijzigd door RobIII op 29-01-2014 10:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.