Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe TV bij mediamarkt sony 42W656A of?

Pagina: 1
Acties:

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-11 03:14
Hallo, Mede Tweakers,

het is tijd voor een nieuwe TV,

Ik heb 900,- aan cadeau bonnen en ben van plan om bij de mediamarkt een tv + ps4 te halen.
Ik heb dus een budget van 500 euro. Ik heb geen extra geld dus het budget kan niet hoger. En de aankoop zal bij de mediamarkt of saturn plaatsvinden.

Ik overweeg:

KDL-42W656A
PHILIPS 46PFL4908H/12
LG 42LA6608

Ik heb een tijdje terug de mediamarkt bezocht met de sony in mijn hoofd omdat die hier steeds wordt aangeraden. Ik heb die toen vergeleken met de LG 42la6208. Ik vond toen persoonlijk de sony erg koude kleuren hebben en stiekem de LG mooier.

De TV is voor op mijn kamer. De kijkafstand is ongeveer 2 a 2,5 meter. Smart en 3D is mooi meegenomen maar meer niet. Ik zal voornamelijk films en series kijken op de TV en regelmatig gamen.

Welke TV raden jullie mij aan? Is de LG een goede keuze of presteert die toch stukken minder ten opzichte van de sony? Heeft er iemand ervaring met de Philips kon daar vrij weinig over vinden.

Twerk

[ Voor 0% gewijzigd door twerk op 29-01-2014 01:03 . Reden: 2x Hallo ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als ik zou moeten kiezen uit je lijstje zou ik zonder twijfel voor de Sony gaan. Prima tv en door de lage input laag zeer geschikt om op te gamen.

Dat deze tv in de winkel minder leek, zegt niets want je weet niet wat er met de beeldinstellingen gedaan is. Heb de Sony voor mijn ouders een paar maanden terug gehaald. Imho de beste budget tv van dit moment.

Als je ook open staat voor andere opties en iets meer zou kunnen uitgeven is de ST60 van Panasonic nog een kanshebber. Qua beeldkwaliteit de beste tv in deze prijsklasse.