Wijziging User Review - [Jan de Olde][ Dutch-XaZeR]

Pagina: 1
Acties:
  • 830 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-06 19:08
Mijn beoordelingen:
gallery: Jan de Olde

Advertentie:
V&A aangeboden: 3Com Baseline Switch 2824

14-01-2014 @ 14:30 Dutch Xazer stuurt mij een mail met een bod op een Switch
14-01-2014 @ 17:00 Ik reageer dat ik akkoord ga, mail mijn bankgegevens en vraag om zijn adres
15-01-2014 @ 09:53 Ik heb nog geen reactie ontvangen dus vraag of hij mijn mail heeft ontvangen
15-01-2014 @ 13:22 Reageert met excuses, vraagt of het inderdaad om een 19"model gaat zoals ik in de advertentie reeds vermelde en zegt toe het geld die avond over te maken.
15-01-2014 @ 13:30 Ik bevestig dat het inderdaad om een 19" model gaat
15-01-2014 @ 13:36 Dutch-XaZeR mailed "Ik maak vanavond geld over"
15-01-2014 @ 13:42 Ik herinner hem per mail dat hij zijn adres nog moet sturen
16-01-2014 @ 09:05 Ik mail hem "Was het nog gelukt? Ik heb hem al wel ingepakt..."

Ik heb die dag geen geld ontvangen en kon dus concluderen dat Dutch-XaZer het geld niet had overgemaakt zoals beloofd. Ik heb voor de zekerheid nog even de volgende dag afgewacht maar nog geen betaling bijgeschreven.

Lichtelijk gefrustreerd over uit uitblijven van een reactie en de niet ontvangen betaling check ik zijn feedback en zie meerdere slechte reviews die bevestigen wat ik al vermoedde. Ik besluit mijn ervaring ook te delen en die was dus niet positief.

20-01-2014 @ 14:47 Ik ontvang een mail met excuses en de mededeling dat hij het geld heeft overgemaakt.

Voor de duidelijkheid: Dat is 5 dagen nadat hij had beloofd dat hij het geld zou overmaken en 6 dagen na zijn eerste mail.

Ik leg hem uit dat ik na uitblijven van de toegezegde betaling en een verdere reactie de dag ervoor het product aan een andere Tweaker heb verkocht en dat ik het geld zou terugstorten zodra ik het had ontvangen.

Daarop reageerde hij nogal verbolgen want blijkbaar vond hij dat ik gewoon 5 dagen had moeten wachten. Ik heb in nette bewoordingen proberen uit te leggen dat ik het zelf bepaald net netjes vond om je eigen beloftes niet na te komen en vervolgens ook nog boos op mij te worden. Uiteindelijk melde hij "Ik zal mijn geld wel terug halen bij de bank" waarvan ik al wist: Als hij het geld daadwerkelijk heeft overgemaakt zoals hij mailde kan dat helemaal niet. Die avond mailde hij nogmaals: "Ik heb de bank gebeld en de betaling ongedaan laten maken, dus verwacht niet dat je wat hoeft te doen."

Ik heb het geld nooit ontvangen en nog wat navraag gedaan: Iedereen, ook mijn bank, bevestige dat je eigengemaakte betalingen niet kunt annuleren of terugvorderen zonder medewerking van de ontvanger. Ik vermoed dus dat Dutch-XaZer het bedrag ook op die maandag helemaal niet heeft overgemaakt zoals hij beweerde.

Enfin, blijkbaar ontdekte DX op 23 Januari dat ik hem al een beoordeling had gegeven en besloot hetzelfde te doen. De beoordeling "Na even niks te horen direct wantrouwend en verkocht aan een ander" lijkt mij bepaald niet objectief.

Ik heb alle correspondentie nog in mijn mailbox. Ik denk daarnaast dat mijn 242 positieve beoordelingen ook wel duidelijk maken dat ik juist op een zo prettige mogelijke manier zaken probeer te doen mijn mijn medeTweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:30

InFamous

excommunicado

Heb je Dutch-XaZer op de hoogte gesteld van dit topic?

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
Ja, dat heb ik gelijk gedaan na het posten van dit bericht middels een DM. Ik had begrepen dat dit de voorkeur had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
Hij heeft het bericht inmiddels ook gelezen met als antwoord "Geen commentaar"

[ Voor 8% gewijzigd door Jan de Olde op 29-01-2014 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
Als ik het goed heb begrepen is de termijn nu verlopen en zou de negatieve beoordeling moeten worden verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan de Olde
Bump?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:30

InFamous

excommunicado

Word inderdaad wel eens tijd, hij is bij deze weg.

Formerly known as Ragdoll

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: dit topic is alleen bedoeld om beide partijen bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban.