Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil zware games zoals BF4 spelen, een beetje surfen op het web en Office gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb wel wat maar dat wil ik niet gebruiken, alles wil ik nieuw kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een goede videokaart en processor, met het liefst 16gb ram en een goed moederbord, een mooie (en stille) behuizing zou ook mooi zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liever Intel en Nvidia, liever geen AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte en energieverbruik boeit me niet erg, maar een beetje stil zou wel handig zijn
Ik heb ook al een computer geconfigureerd zoals ik hem ongeveer zou willen hebben, nu is mijn vraag werkt alles in dit systeem goed samen, en zijn er nog verbeteringen, ik wil trouwens niet overclocken
Ik wil zware games zoals BF4 spelen, een beetje surfen op het web en Office gebruiken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Ik heb wel wat maar dat wil ik niet gebruiken, alles wil ik nieuw kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een goede videokaart en processor, met het liefst 16gb ram en een goed moederbord, een mooie (en stille) behuizing zou ook mooi zijn
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Liever Intel en Nvidia, liever geen AMD
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte en energieverbruik boeit me niet erg, maar een beetje stil zou wel handig zijn
Ik heb ook al een computer geconfigureerd zoals ik hem ongeveer zou willen hebben, nu is mijn vraag werkt alles in dit systeem goed samen, en zijn er nog verbeteringen, ik wil trouwens niet overclocken
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Xeon E3-1240 v3 Boxed | € 244,30 | € 244,30 |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 125,90 | € 125,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 207,95 | € 207,95 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Aerocool XPredator Evil Black Edition (EN56472) | € 110,74 | € 110,74 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML16GX3M2A1600C10 | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | Cooler Master GM G750M | € 70,90 | € 70,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 982,44 | |