Nog ff en dan kan ik los gaan met Rekoil. Geen gekut met killstreaks, lethals en tacticals. Gewoon een wapen en knallen maar! Er is ook geen ranking systeem, alle wapens zijn vanaf de eerste seconde voor iedereen beschikbaar. En ook leuk, volledige modding en mapping tools, en dedicated servers met een server browser. Eindelijk weer eens een ontwikkelaar die begrijpt wat PC gamers willen. Wie gaat 'm nog meer kopen?
Ziet er wel vermakelijk uit eigenlijk. Beetje CS + COD mix, grafisch spuuglelijk maar daar draait het niet om.
Denk niet dat ik het ga halen, er zijn andere games die ik liever ga spelen, bij CS GO zat ik mezelf ook al te ergeren aan hoe alles klinkt en eruit ziet. Dat zal ik hierbij ook wel hebben waarschijnlijk.
Denk niet dat ik het ga halen, er zijn andere games die ik liever ga spelen, bij CS GO zat ik mezelf ook al te ergeren aan hoe alles klinkt en eruit ziet. Dat zal ik hierbij ook wel hebben waarschijnlijk.
[ Voor 48% gewijzigd door codex op 28-01-2014 18:41 ]
Ik vind 'm geweldig! Eindelijk weer eens een ouderwets goede shooter zonder onzin er in. Gewoon een wapen en knallen maar. Grafisch vind ik het ook wel meevallen, doet me qua textures, kleurgebruik en contrast heel er denken aan Battlefield.
Rekoil kost nu trouwens maar 9 euro nog wat, laag genoeg dus om het uit te proberen.
Rekoil kost nu trouwens maar 9 euro nog wat, laag genoeg dus om het uit te proberen.
[ Voor 15% gewijzigd door DervishD op 28-01-2014 20:57 ]
Misschien is Insurgency ook een leuke shooter voor je DervishD, of had je daar al naar gekeken?
Schijnt ook meer skill based te zijn.
Schijnt ook meer skill based te zijn.
Die heb ik ook al. Die vind ik ook super
Pagina: 1