Toon posts:

Beeld flipt bij spelen games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers

Sinds gisteravond is mijn beeld heel raar aan het doen. Zodra ik bijvoorbeeld bf4 opstart verschuift mijn beeld naar links of rechts en komen er allemaal strepen erbij.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vsxTm0f.jpg

Ik heb een Club 3D Radeon HD6950 Cool Stream Edition.

Weet iemand wat hier aan de hand is?
Ik heb ook de meest recente Driver gedownload.

Met vriendelijk groet
Martijn

EDIT: Zolang ik op het bureaublad blijf en een beetje internet gebeurt er niets

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 16:43 ]

Verwijderd

Artifacts? Draai Furmark eens en vertel wat er dan gebeurt.

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-02 14:05

Nibbz

Postmaster General

Wat is de temperatuur van je GPU onder load?

13:37

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik merkte dat hij zodra over de 50 graden ging helemaal ging flippen met furmark

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:02:
Ja ik merkte dat hij zodra over de 50 graden ging helemaal ging flippen met furmark
Raar dat het pas vanaf een bepaalde temperatuur is, maar dan zijn dit waarschijnlijk artifacts. Dat betekent dat de chip op je videokaart kaduuk is ( of het memory of iets anders) maar het is niet goed en waarschijnlijk ook niet te repareren. Je kan proberen om er eens nieuwe pasta tussen te doen en het stof eruit te halen, misschien dat dat nog iets helpt. Maar ik heb sterk het idee dat deze kaart kapot aan het gaan is.

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-02 12:31
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 17:19:
[...]

Raar dat het pas vanaf een bepaalde temperatuur is, maar dan zijn dit waarschijnlijk artifacts. Dat betekent dat de chip op je videokaart kaduuk is ( of het memory of iets anders) maar het is niet goed en waarschijnlijk ook niet te repareren. Je kan proberen om er eens nieuwe pasta tussen te doen en het stof eruit te halen, misschien dat dat nog iets helpt. Maar ik heb sterk het idee dat deze kaart kapot aan het gaan is.
Wat ook vreemd is: Het gebeurt al bij 50 graden. Niet echt warm voor een GPU.

@Check ook even je koeler. Kijk of deze niet los zit en wel warm wordt. Als dat in orde is, dan denk ik ook dat je GPU aan het dood gaan is....

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb hem al zoveel mogelijk stof verwijderd, maar hij heeft bijna 6 maanden uitgestaan omdat ik in het buitenland zat en daarna draaide hij nog prima maar sinds gisteravond ging hij ineens flippen :(. Helaas moet ik maar een nieuwe kopen.
Pagina: 1