Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:20
Hello,

Ik moet binnekort voor mezelf een laptop halen en ik kreeg vandaag dus het wekelijkse dinsdag deal mailtje van saturn. En daar hadden ze blijkbaar een laptop in de aanbieding.

Ik heb dus helemaal geen echte verstand van hardware. Dus ik vraag het hetliefst jullie.

Link: http://www.saturn.nl/mcs/shop/dagdeal.html

Wat ik ermee wil doen:
Voornamelijk dingen typen en browsen. En een game die niet heel zwaar is maar wel zijn momenten kan hebben.

Groetjes,
Enes

P.s. sorry voor kleine foutjes ik zit nu in de trein.
P.p.s. ik ben dus niet zeker of ik hem hier of in de reclame sectie moet posten. Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:45
Zit geen Grafische kaart in dus een game kan je echt vergeten, en de Celeron is ook niet vooruit te branden.(CPU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raspbetory
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 00:20
Grafische kaart *facepalm* ik moet me schamen dat ik dat niey gecheckt heb. Dank voor je snelle reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveonfire
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-07-2023
Geen grafische kaart? Is onboard zoals vele budget notebooks. Hoeft niet slecht te zijn, celeron proc is wel een afrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lothlórien
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:11
dat klopt, maar heeft een onboard GPU niet meestal shared memory? en hangen de rest van de GPU prestaties ook niet sterk samen met de Celeron proc? In dat geval: 4 gig shared is te weinig voor de meeste moderne games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:01

Melkaz

Melkazar

De Acer Aspire E1-532-29554G50MNKK is een stijlvolle, zwarte notebook met een 15,6 inch LED-scherm. De Intel Celeron 2955U processor en 4 GB werkgeheugen
Ik denk dat ze met 'zware' in deze context het letterlijk bedoelen en niet de performance :D
Een laptop als dit is prima voor wat internetten en Office maar gaming kan je vergeten. Ik zou zeker wat bijleggen en vanaf morgen 18:00 rond kijken voor een laptopje van ~500 euro bij de Mediamarkt die in de btw korting actie mee doet.

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Pagina: 1