ik heb een nieuwe telefoon op aanbieding.marktplaats.nl gekocht met een mali 400gpu en 256mb ram en 256rom geheugen kan GTA 3 hier op?
Kijk de pagina op de Play Store eens na: Grand Theft Auto III. Daar worden een heleboel telefoons genoemd welke geschikt zijn. Als je daar specificaties van opzoekt kan je bedenken of jouw telefoon (welk merk en type?) geschikt is. Ik heb maar even gegokt dat het een Android telefoon is, anders wordt het sowieso lastig om GTA 3 op je telefoon te krijgen. Er is ook een iOS versie maar ik ken geen iPhone met de specs die je noemt.
Verwijderd
Kijk nou eens naar je twee andere topics. Die zijn allebei op slot. Waarom is dat denk je? Sowieso, twee topics tegelijk openen doen we hier niet. Ik zie een slotje aankomen.
Ik denk dat het de volgende telefoon is: telefoon
Verwijderd
Het kan elk willekeurig Chinees toestel zijn. Ja, misschien krijg je GTA 3 aan het werk hierop. Het zou misschien kunnen werken. Nee, dat gaat niet lekker draaien.
Allemaal dingen die je makkelijk zelf uit had kunnen vinden. Gebruik de volgende keer gewoon Google.
Allemaal dingen die je makkelijk zelf uit had kunnen vinden. Gebruik de volgende keer gewoon Google.
Gezien het noemen van dbhuis van zijn andere twee topics verwacht ik dat het deze is:
Games op Android --> http://aanbieding.marktpl...inch-touchscreen-toestel/
Daar kan ik alsnog geen kaas van maken. Die chipset zegt me niets,
In het andere topic heeft hij het ook al gevraagd, en daar is het door een modje afgeschoten. Gezien de specs zou ik me er niet teveel van voorstellen, en verder het advies van Brad Pitt in het andere topic opvolgen: GTA III kopen, installeren, snel proberen en als het niet werkt een refund vragen.
Games op Android --> http://aanbieding.marktpl...inch-touchscreen-toestel/
Daar kan ik alsnog geen kaas van maken. Die chipset zegt me niets,
In het andere topic heeft hij het ook al gevraagd, en daar is het door een modje afgeschoten. Gezien de specs zou ik me er niet teveel van voorstellen, en verder het advies van Brad Pitt in het andere topic opvolgen: GTA III kopen, installeren, snel proberen en als het niet werkt een refund vragen.
Verwijderd
Kerel, je antwoord heb je al lang. De kans is klein dat dit ding het gaat trekken en zelfs als hij dat doet gaat het voor geen meter draaien. Meer valt er niet te zeggen. Wat wil je nu nog horen dan?
Beiden zijn bepalend voor de prestaties.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:29:
Maar dat gaat toch om de gpu en niet om de cpu
Wat is nu precies je doel? Als ik je andere topics doorlees zie ik dat je eigenlijk al antwoord hebt gehad.
'T toestel heeft te weinig geheugen om gta 3 fatsoenlijk (lees speelbaar) te spelen.
Het kan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:32:
Het gaat erom of dat het kan

Als je met 3 frames per seconde wilt spelen kan het. Maar dat antwoord heb ik je in jouw andere topics ook al gegeven!Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 16:32:
Het gaat erom of dat het kan

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Verwijderd
Lol, ken je die zin van Adam Savage uit Mythbusters? "I reject reality, and substitute my own." Dat is een beetje wat je hier doet. Je luistert niet naar de antwoorden, je leest alleen wat je wil horen maar niet de haken en ogen die eraan zitten. Maak dan geen topic aan en doe lekker waar je zin in hebt.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.