Toon posts:

3Com Superstack II Switch 610 problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben laatst een andere 3Com supertack II Switch 610 gekregen van 3Com. Dit vanwege een oude switch die geploft was.

Nu het volgende:

De andere switch toont keuren. Op een gegeven moment schakelt de switch zich uit zodra ik deze in het rek hang naast de andere. Hierna reageert hij niet meer. Zodra ik hem weer uit het rek haal en ergens anders plaats, zal hij gewoon aan blijven. Hang ik em weer in het rek.......

Heb andere stekkers (bij het rek) al geprobeerd, verschillende stopcontacten, maar het mag niet helpen.

Misschien straling van de andere switches? I don't know..

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 19:29

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

klinkt al een probleem in je 19" kast /rack.
Weet je al waarom de oude geploft is, als ik mag raden was het waarschijnlijk de voeding.
Het klinkt namelijk alsof je een aardlus op je 19" rack hebt.

Een 19" kast is als hij goed aangelegd is geaard !!
Controlleer dat eerst eens, en check goed of die aardingsdraad ook echt ergens op de aarde van je electische installatie is aangesloten.
Als dit niet het geval is zorg er dan voor dat dit wel gaat gebeuren !

Waarschijnlijk hangt er nu een server of iets anders in je 19" rack wat niet helemaal jofel gaat ( lees lekspanning geeft op je rack) wil je weten welk ding het is moet volgens mij vrij simpel te doen zijn door 1 voor 1 alle stekkers eruit te halen en vervolgens kijken wanneer je nieuwe switch wel werkt.. nahja ik hoop dat je me een beetje kunt volgen anders hoor ik het wel
sucs6 ermee

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...