Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Is iemand bekend met de MSI GT70 2OD-829XNL ?

Pagina: 1
Acties:

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-10 21:18
Hi, ik zit er aan te denken de MSI GT70 2OD-829XNL te kopen.

nu komt deze laptop voor een aardige prijs, maar er zit nog geen SSD in. Graag zou ik deze er zelf in zetten maar na contact te hebben gehad met meedere winkels en zelfs MSI zelf (waar tevens verschrikkelijk incompetent personeel werkt :') ) kon niemand mij vertellen of er in deze laptop naast de 1TB HDD ook een SSD kan, en zo ja, welke?

Nu heb ik stiekem de hoop dat de gemiddelde tweaker me iets beter te woord kan staan dan de MSI helpdesk, dus vraag ik het bij deze nogmaals.

Is er iemand bekend met de MSI GT70 2OD-829XNL, en zo ja... Kan er een SSD naast de harde schijf welke er al in zit bij ? En zo ja, welke zou ik dan nodig hebben? Is een Msata qua poort gelijk aan een normale SSD ?

Ik zat zelf te kijken naar de Samsung evo (goh, wat een verassing) om er bij te zetten.

alvast bedankt
Iaxe

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-11 19:45

InFamous

excommunicado

Als ik bij MSI op de website kijk bij de GT70 2OD, dan krijg ik het volgende te zien:
Exclusive Super RAID 2 technology with 3 SSD RAID gives you over

1500MB/s reading speed!!
http://www.msi.com/product/nb/GT70-2OD.html#overview

Meer dan dit is er eigenlijk niet over te vinden.

Over de GT70 2OD-829XNL is ook niet heel veel te vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door InFamous op 31-01-2014 12:51 ]

Formerly known as Ragdoll

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:04
Ik heb zelf de MSI GT70 0ND-646NL. Ik heb hier wel een apart SSD ingebouwd.
Toevallig weet ik dat dit per model kan vershillen, en is het dus goed dat je extra info zoekt.
Ik ben er bijna zeker van dat je de info kunt krijgen op het officiele forum van MSI. (dat heb ik destijds ook gedaan)

https://forum-en.msi.com/index.php?board=46.0

als je daarnaast een beetje rondleest op de forums vind je ook topics over hoe je het beste een SSD in kunt bouwen.