[Asus GT610] Strepen door beeld, rgb kleuren door scherm

Pagina: 1
Acties:

• ProAce
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:01
Beste mede Tweakers,

Ik heb 2 beeldschermen, namelijk de: pricewatch: Philips 190CW9FB Zwart en de: pricewatch: BenQ G2000WA Zilver.
Nu heb ik deze op 1 videokaart: pricewatch: Asus GT610-SL-1GD3-L.
Dit door middel van eentje op vga en de ander via een dvi > vga verloopje.
Nu geeft het BenQ scherm veel strepen door het beeld en kleur veranderingen (rood/geel/blauw scherm overlay). Ik vraag me af of dit aan de videokaart ligt, of dat toch het beeldscherm kapot is (hoop videokaart, die komt toch nieuw).

Op internet hier weinig over kunnen vinden (met mijn zoekmethodes) daarom deze vraag nu hier.

Groet ProAce

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:24

Nemesizz

Untouchable

Nu geeft het BenQ scherm veel strepen door het beeld en kleur veranderingen (rood/geel/blauw scherm overlay). Ik vraag me af of dit aan de videokaart ligt, of dat toch het beeldscherm kapot is
Eh, heel simpel, wissel de stekkers eens om? :P
Als de Philips dan strepen geeft is de videokaart het probleem, blijft de Benq raar doen is (waarschijnlijk, kan nog altijd iets anders zijn) die het probleem.

• ProAce
vergeten te vermelden, heb de kabels verwisselt: veranderde niks
Benq op intel graphics: nog steeds slecht
Weer terug naar videokaart: beeld trekt langzaam bij maar verspringt nog steeds

Ga als het goed is deze week de: pricewatch: MSI R9 270 2GB GAMING Battlefield 4 aanschaffen, zou hiermee het probleem verholpen zijn?

[ Voor 37% gewijzigd door ProAce op 28-01-2014 15:00 ]

• ProAce
Schopje, iemand nog een idee?

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-01 23:12

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Op hoeveel hertz staat die BenQ ?
Verder is het al een oud beestje en kan er wel eens een eind aan komen natuurlijk.

• ProAce
De benq staat op 60 hertz standaard, monitor komt bij mijn grootouders vandaan en is idd al vrij oud, maar heb niet het geld om een nieuwe te kopen. Dus liefst gewoon op lossen en anders van 2 naar 1 beeldscherm :)
Pagina: 1