Hallo allemaal,
Ik heb de afgelopen tijd al veel van de aankoop topics doorgelezen en daardoor kwam ik uit op de lenova thinkpad-e540 (FHD scherm, i5 4200, en 8gb memory)
Nu zijn de btw-dagen van de mediamarkt weer begonnen en ik vroeg mij af of ik daar misschien nog iets beters kan kopen voor mijn budget. Of vergelijkbaars, want ik koop toch het liefst bij een 'echte' winkel.
mijn informatie:
Wat ga je met je laptop doen?
-films kijken
-photoshop, illustrator
-internetten
Wat mag je laptop gaan kosten?
~700 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Ik ga de laptop vrijwel alleen thuis gebruiken, gewicht en acuduur zijn dus niet van belang.
-scherm 15.6 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-geen merk voorkeuren
-harddisc hoeft niet zo groot te zijn.
-wel een DVD speler
-voorkeur gaat sterk uit naar een FHD scherm
-moet zeker 3 jaar mee gaan.
Op de mediamarkt website heb ik de volgende 2 laptops gevonden:
ACER Aspire E1-572G-74506G50DNII ( pricewatch: Acer Aspire E1 572G-74506G50Dnii )
ASUS N550LF-CN061H ( pricewatch: Asus N550LF-CN061H )
Ik hoor graag jullie advies en meningen over de aankoop.
Ik heb de afgelopen tijd al veel van de aankoop topics doorgelezen en daardoor kwam ik uit op de lenova thinkpad-e540 (FHD scherm, i5 4200, en 8gb memory)
Nu zijn de btw-dagen van de mediamarkt weer begonnen en ik vroeg mij af of ik daar misschien nog iets beters kan kopen voor mijn budget. Of vergelijkbaars, want ik koop toch het liefst bij een 'echte' winkel.
mijn informatie:
Wat ga je met je laptop doen?
-films kijken
-photoshop, illustrator
-internetten
Wat mag je laptop gaan kosten?
~700 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
-Ik ga de laptop vrijwel alleen thuis gebruiken, gewicht en acuduur zijn dus niet van belang.
-scherm 15.6 inch
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
-geen merk voorkeuren
-harddisc hoeft niet zo groot te zijn.
-wel een DVD speler
-voorkeur gaat sterk uit naar een FHD scherm
-moet zeker 3 jaar mee gaan.
Op de mediamarkt website heb ik de volgende 2 laptops gevonden:
ACER Aspire E1-572G-74506G50DNII ( pricewatch: Acer Aspire E1 572G-74506G50Dnii )
ASUS N550LF-CN061H ( pricewatch: Asus N550LF-CN061H )
Ik hoor graag jullie advies en meningen over de aankoop.