Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07
Goedemiddag allemaal,

Ik ben eens aan de slag gegaan photoshop maar het wilt allemaal nog niet zo lukken als ik het graag zou willen.

Ik heb een mooie PSD vector van een iMac en op het scherm zou ik een prinscreen van een website willen plaatsen. Het lukt me alleen niet om er diepte in te krijgen, de iMac staat namelijk schuin.

http://downloadpsd.com/icons/apple-imac-2013-psd-file

Er er iemand die weet welke functies ik kan gebruiken of op welke termen ik moet googlen voor tutorials?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
in Illustrator heet het de functie "shear". of Free transform, hoewel dat laatste misschien specifiek voor vectoren is.

[ Voor 46% gewijzigd door Teddy op 28-01-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:53
Volgens mij; Layer selecteren en dan op de menubalk Edit -> Transform selecteren. Je krijgt dan een lijstje met wat je wilt doen, skewing, rotating etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:07
console schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:52:
Volgens mij; Layer selecteren en dan op de menubalk Edit -> Transform selecteren. Je krijgt dan een lijstje met wat je wilt doen, skewing, rotating etc..
Top, dit was 'm. Transformeren en dan kun je perspectief selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:53

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Je kan hier ook het filter "perspectiefpunt" voor gebruiken (gok persprective in de engelse versie)

[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 29-01-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:25
Het mooiste is nog om een bestand te maken met de afmetingen van de standaardresolutie van de iMac (2560x1440), daar je browser screenshot in te positioneren, en dat bestand in z'n geheel -al dan niet als smart object- te skewen/transformen in perspectief.
Pagina: 1