Beste tweakers,
Na het lange tijd te hebben uitgehouden op diverse verouderde systemen heb ik eindelijk wat geld bij elkaar op mijn eigen systeem te bouwen of te kopen. Zelf heb ik al het een en ander bij elkaar gezocht maar omdat de meesten op dit forum er waarschijnlijk meer verstand van hebben dan ik dat zelf heb ben ik benieuwd naar jullie mening en eventueel advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Alleen games. Het liefst op hoog/ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefste onder de €1200 (tenzij een pc van €1250 een heel stuk beter is).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik heb het volgende al bij elkaar gezocht:
Ik heb gelezen dat de processorkoeling op zich wel wat lichter kan omdat ik toch niet ga overklokken. Daarnaast sta ik ook open voor totaal andere samenstellingen of eventueel een tweedehands desktop.
Zo kwam ik op tweakers bijvoorbeeld de volgende nog tegen: V&A aangeboden: Gloednieuwe Gaming PC
Waar ik in ieder geval minstens een paar honderd euro goedkoper uit ben wat natuurlijk ook fijn is.
Graag jullie mening over wat jullie mij zouden aanraden. Bedankt!
Na het lange tijd te hebben uitgehouden op diverse verouderde systemen heb ik eindelijk wat geld bij elkaar op mijn eigen systeem te bouwen of te kopen. Zelf heb ik al het een en ander bij elkaar gezocht maar omdat de meesten op dit forum er waarschijnlijk meer verstand van hebben dan ik dat zelf heb ben ik benieuwd naar jullie mening en eventueel advies.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Alleen games. Het liefst op hoog/ultra.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefste onder de €1200 (tenzij een pc van €1250 een heel stuk beter is).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Ik heb het volgende al bij elkaar gezocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 186,80 | € 186,80 |
| 1 | Asus Z87-A | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | MSI GeForce GTX 780 Gaming | € 429,94 | € 429,94 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 84,04 | € 84,04 |
| 1 | Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev. 2 | € 19,- | € 19,- |
| 1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 35,01 | € 35,01 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 16,20 | € 16,20 |
| 1 | Seasonic M12II 620W | € 65,20 | € 65,20 |
| 1 | Crucial 2.5" M500 120GB | € 65,50 | € 65,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.128,44 | |
Ik heb gelezen dat de processorkoeling op zich wel wat lichter kan omdat ik toch niet ga overklokken. Daarnaast sta ik ook open voor totaal andere samenstellingen of eventueel een tweedehands desktop.
Zo kwam ik op tweakers bijvoorbeeld de volgende nog tegen: V&A aangeboden: Gloednieuwe Gaming PC
Waar ik in ieder geval minstens een paar honderd euro goedkoper uit ben wat natuurlijk ook fijn is.
Graag jullie mening over wat jullie mij zouden aanraden. Bedankt!