Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Stage opdracht: Snelle computer, Lage Specs

Pagina: 1
Acties:

• Lpelli1992
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-05-2021
Goedemiddag allemaal,

Ik ben nieuw hier op het tweakers forum, ik weet niet zeker of ik dit topic op de goede plaats zet!
Ik loop op dit moment stage in de ICT branche op een middelbare school, maar omdat ze weinig werk voor mij hebben, heeft mijn stagebegeleider mij een opdracht gegeven.
wat ik mij deze opdracht moet dat snap ik wel, maar hoe ik het kan doen niet, ik heb hier namelijk nog vrijweinig ervaring mee omdat ik voornamelijk bezig ben geweest met t leren over netwerken.

De opdracht luid als volgt:
Ik moet van een pc die aan de school is geleverd(merk: Dell Optiplex 320 http://www.dell.com/suppo...support/servicetag/config Op deze pc zijn nog geen aanpassing gedaan aan de hardware) een zo snel mogelijk draaiende computer van maken.
Dit mag op allerlei manieren, behalve het aanpassen van de hardware. Dit moet dus geheel software matig gedaan worden.
er zijn geen eisen gesteld aan de software die ik gebruik. behalve dat er minimaal 1 internet browser op staat en een virusscanner.
De belangrijkste eis is dat hij snel draait, zonder dat ik een aanpassing maak in de hardware.

Zelf heb ik over de opdracht na zitten denken, ik dacht aan een OS zonder GUI, maar hier heb ik geen ervaringen mee, dus misschien dat jullie mij hierbij zouden kunnen helpen of met goede tips en trucs kunnen komen om dit op te lossen.

Met vriendelijke groeten
Lpelli1992 a.K.a Leroy

• Kridri
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-08 12:56
puppy linux; heeft weining tot geen belasting. Maar wat is dat nu voor een vraag? Zo snel mogelijk ?!? Voor wat gaat de pc gebruikt worden?

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

• Lpelli1992