Beste Sakbari,
Dit is nu al het vierde topic van jou in
Professional Networking & Servers waar je eigenlijk 0,0 eigen inzet laat zien. In de eerdere topics hebben we dit nog door de virtuele vingers gezien, maar hier trek ik nu de lijn.
Het is me ten eerste niet duidelijk wat je nu precies wilt bereiken. Wil je de toegang tot de management interface van de router beperken voor een paar MAC adressen? Of wil je de toegang tot een VLAN/route beperken tot machines met een bepaald MAC adres?
Nu wil ik je nog wel vermelden dat een MAC adres de minste veilige manier is om toegang ergens toe beperken. Een MAC adres kan gespoofed worden door iedereen met een beetje kennis van een OS. Dus je management beperken tot een MAC adres is NIET veilig. Hiervoor hanteer je beter een goed wachtwoord bij een onbekende gebruikersnaam. Of ga aan de slag met certificaten.
Wat heb je zelf al geprobeerd om je probleem op te lossen? Heb je bijvoorbeeld de
hardware guide doorgenomen?
Heb je uberhaupt een google query gehanteerd? [google=juniper srx 550 configure access lists] geeft me onder andere al:
http://kb.juniper.net/Inf...x?page=content&id=KB16647
Als je geen ervaring hebt met een product en je moet dit in productie gaan beheren dan moet je het risico van onkunde aan je manager voorleggen. Niet je alles voor laten kauwen op een forum en er uiteindelijk nog niets van begrijpen.
Ik ga je de kans geven om het topic te voorzien van duidelijke gegevens. Wat je al hebt geprobeerd of gezocht en waarom werkte dat niet. Wat probeer je nu echt te bereiken?
Lukt dat niet dan gaat het topic op slot.
[
Voor 11% gewijzigd door
Equator op 28-01-2014 12:39
]