Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

inlog problemen met chrome for android

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Tot mijn verbazing was ik vandaag opeens uitgelogd, alleen toen ik weer wou inloggen kreeg ik dit: Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/6Bedy.png

Ook de sessie killen via my tnet werkte niet, maar zodra ik de bandwith saving functie in chrome uitzet dan werkt het wel weer prima :?

Ik lock mijn sessies nooit aan IP zo dat zou het niet moeten zijn.

Chrome for Android
Android 4.4.2

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

De bandwidth saving functie gaat via een proxy, blijkbaar krijg je dan door Google gecachede pagina's geserveerd...

Ik heb een ticket aangemaakt om hier verder naar te kijken. Blijkbaar kan je met Cache-Control: no-transform een opt-out doen van deze mooie Google 'feature' die weer eens broken by design lijkt te zijn...

[ Voor 47% gewijzigd door crisp op 28-01-2014 12:38 ]

Intentionally left blank

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Raar, gebruik het nu al een tijdje( ook toen het in beta was) en heb nooit eerder last gehad van dit probleem.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Alleen al vanwege privacy zou ik een dergelijke feature nooit gebruiken voor sites waar ik ingelogged ben...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Heb je er ook last van op het forum trouwens?

Intentionally left blank

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Yep, overal uitgelogt op Tweakers als het aanstaat

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

strange, want op het forum geven we ook nog expliciet 'private' mee in de cache-directives als je ingelogged bent. Typisch Google om zich daar ook niets van aan te trekken...

Intentionally left blank

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Google heeft de laatste tijd wel half bakken features geleverd ja :X

Ik laat het voortaan wel uit, naar mijn idee was het dat CSS en js geminifyd werden door deze functie ( wat Tweakers al doet maar heel veel andere website's niet |:( ) blijkbaar doet het meer dan dat ..

[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 28-01-2014 13:21 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

_David_ schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 13:21:
Google heeft de laatste tijd wel half bakken features geleverd ja :X

Ik laat het voortaan wel uit, naar mijn idee was het dat CSS en js geminifyd werden door deze functie ( wat Tweakers al doet maar heel veel andere website's niet |:( ) blijkbaar doet het meer dan dat ..
Die feature doet inderdaad meer dan dat; iig gaat alles via een SPDY-proxy: http://blog.chromium.org/...n-in-chrome-beta-for.html

Intentionally left blank

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:27
Heb hetzelfde sinds vandaag.. had bandwith control altijd al aan staan. Hrb hrt nu maar weer uitgezet, maar vreemd dat het ineens niet meer werkt..

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

+1 sinds vandaag gebroken. Ik zag ads en ik werd boos :P

Waarom is het een halfbakken feature? Hoe moet Google weten dat het een pagina is waarvan de inhoud verschild als je ingelogd bent of niet?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

We moeten hier nog even wat verder induiken. Het kan best zijn dat doordat Google dezelfde proxies gebruikt als voor reguliere crawling we altijd een niet-ingelogde pagina geven puur gebaseerd op het IP (we sluiten crawlers uit voor sessies). Wellicht dat daar wat finetuning nodig is.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb de googlebot-detectie wat stricter gemaakt waardoor wellicht requests via hun SPDY-proxy nu wel weer goed gaan; kan iemand dat snel verifieren?

Intentionally left blank

• _David_

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Topicstarter
Werkt nu weer prima :D

Thanks crisp O+

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

woei \o/ Dan was het dus geen caching maar onze Googlebot-detectie :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.