Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Allen,

Heb een vraag, heb onlangs twee Kef q300 speakers gekocht en een versterker yamaha RX v773 (160watt). Nu vroeg ik me af of de versterker niet te 'sterk' is gezien op de website van kef http://www.kef.com/html/n...ct_sheets/Bookshelf/Q300/ 15-120 W aanbevolen wordt en ik dus beter een versterker met bijv. 130 of 135 watt kan kopen.. Kan nog ruilen in de winkel.. Bijv. De rx v473 of 475? Of maakt dit niets uit?

Hopelijk weet iemand raad.

Groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees de FAQ anders eens door, daar staat in of je moet letten op vermogen of niet. Samenvatting: niet. Sowieso haalt die Yamaha die 160 Watt niet. Daar kom je alleen aan door creatief te meten op een niet representatieve manier.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Gezien het creatieve meten dat FeaR al aanhaalt, zou je je ook zorgen kunnen maken of de Yamaha niet te weinig vermogen heeft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-06 01:08
Als ik je een tip mag geven, probeer een Marantz PM6004 te krijgen, gewoon en basic versterker die doet wat die moet doen en een heel verfijnd geeft via Kef speakers.
Wat je ook nog kan over wegen is de Marantz SR6007, dat is ook een leuke versterker.
Dat is overigens ook een reciever.

Gewoon Marantz nemen, goede prijs en topkwaliteit!