Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 567793

Topicstarter
Beste,

Graag zou ik wat advies willen over de volgende laptop, de hP Pavilion TouchSmart 14-n020ed
Mijn huidige laptop is kapot en met de btw actie die de mediamarkt gaat geven lijkt het me een mooi moment om een nieuwe aan te schaffen, budget <700 euro.

Waar de laptop voornamelijk voor gebruikt gaat worden is:

Adobe illustrate,
Adobe photoshop.
Hoogstwaarschijnlijk keyshot
Webbuiling
In mindere mate gaming

Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie van de hP Pavilion TouchSmart 14-n020ed vinden en of deze een verstandige keuze is.

Alvast bedankt,

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-07 12:42
Lijkt me geen hele goede keuze. Deze is beter: http://shop.lenovo.com/nl...hinkpad/edge-series/e540/
Neem de goedkoopste, neem het full hd scherm en neem de grafische kaart. Neem eventueel de accu-upgrade en de i5 processor. Ook zou ik de Finger Print Reader nemen die niks extra kost.

Met alle genoemde upgrades kom je uit op €743, er is een kortingscode voor 7% korting en daarmee kom je uit op €690.
In mijn ogen in bijna alle opzichten beter dan die HP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dankjewel , ik ga eens kijken naar de voorgestelde laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:20

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
Ik denk dat die €100 duurder is zonder echt meerwaarde te bieden (misschien iets krachtiger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• louzy82
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:20
Zonder BTW bij mediamarkt komt ie op 660.

Louzy#2475

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:29
Weet je zeker dat je een 17,3" laptop wilt? Als je hem veel meeneemt is dat namelijk geen aanrader, dan zou ik een 15,6" nemen als ik jou was. De goedkoopste laptop met 1080p scherm is de E540 die Jornv hierboven al aanhaalt. Prima keuze, en kun je helemaal naar jou wensen samenstellen. Kijk even welke games je speelt, misschien kun je het af met de interne graphics van de CPU, en kun je dus de GT740M uitsparen. Dan zit je met de kortingscode denk ik tussen de €600 en 650.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De laptop die ik had was 17", dat wil ik niet meer.

Spellen ga ik nagenoeg niet spelen,het zou alleen mooi meegenomen zijn als ik het zo nu en dan kan doen en dat hij dan lekker loopt.
Wel wil ik er regelmatig op photoshoppen, illustraties maken en een webpagina bijhouden.
Dat kan volgens mij prima op een 15"
Ik zal er trouwens ook geen films op kijken...
Wel iTunes voor mijn ipad en iPod , maar daar heb je niets bijzonders voor nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:29
Dan is de E540 een goede keuze. Jouw kerntaken hebben baat bij een 1080p scherm. Maak voor jezelf even de afweging of een GT740M je waard is, of dat je genoeg hebt aan de HD graphics in de CPU. Succes :)

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jornv
V&A aangeboden: Sony Vaio SVS1511L3E
Toplaptop, heb hem zelf ook (nog maar een half jaar). Als je er geen problemen mee hebt om 2de hands te kopen zou ik het zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga vrijwel zeker voor de e540, thanks
Pagina: 1