Situatie:
Boven wil ik muziek kunnen streamen vanaf mijn NAS en het liefst zonder tussenkomst van iTunes oid.
Dat betekent eigenlijk:
- Slaapkamer 1
- Slaapkamer 2
Daarnaast zou het mooi zijn als ik in de toekomst zou kunnen uitbreiden naar:
- Slaapkamer 3
- Badkamer
- Woonkamer (maar dit betwijfel ik)
Nu zoek ik een systeem wat het liefst onafhankelijk van elkaar te gebruiken is, dus ik wil de keuze of ik enkel slaapkamer 1 of 2 of beide aanzet.
Het zou leuk zijn als er ook nog de mogelijkheid is een CD af te spelen. (maar ik denk dat dit niet bestaat.
Nu ben ik gaan kijken naar systemen van Sonos en Philips Fidelio, maar ik kom er niet achter of deze systemen voldoende aansluiten op mijn behoeften...
Kan ik ermee wat ik hierboven schets (op de CD na) of niet?
En bestaat er ook een dergelijk systeem met CD functionaliteit?
Boven wil ik muziek kunnen streamen vanaf mijn NAS en het liefst zonder tussenkomst van iTunes oid.
Dat betekent eigenlijk:
- Slaapkamer 1
- Slaapkamer 2
Daarnaast zou het mooi zijn als ik in de toekomst zou kunnen uitbreiden naar:
- Slaapkamer 3
- Badkamer
- Woonkamer (maar dit betwijfel ik)
Nu zoek ik een systeem wat het liefst onafhankelijk van elkaar te gebruiken is, dus ik wil de keuze of ik enkel slaapkamer 1 of 2 of beide aanzet.
Het zou leuk zijn als er ook nog de mogelijkheid is een CD af te spelen. (maar ik denk dat dit niet bestaat.
Nu ben ik gaan kijken naar systemen van Sonos en Philips Fidelio, maar ik kom er niet achter of deze systemen voldoende aansluiten op mijn behoeften...
Kan ik ermee wat ik hierboven schets (op de CD na) of niet?
En bestaat er ook een dergelijk systeem met CD functionaliteit?