Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• kjast
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12-2021
Is er een werkende DLNA app voor windows phone 8? Ik heb een zelfbouw NAS server met miniDLNA staan en wil graag vanaf de NAS audio / video streamen naar oa. de tv en radio.

Android / iPhone geen probleem werkt als een zonnetje.
Windows Phone: geen werkende app te vinden.

Kortom; heeft iemand dit wel voor elkaar gekregen?

Play van Nokia is overigens geen optie; die kan enkel streamen vanaf de telefoon.

• Debian23
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
oneplayer zou moeten werken volgens mij
http://www.windowsphone.c...18-4c2f-acc3-6fa3be125df5

• Sonny7
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-11 13:52
Synology heeft hier hele goede apps voor (indien je een Synology NAS) hebt dan.. Anders zou je Plex kunnen proberen. Wel moet je er dan voor zorgen dat je een plex cliënt draait op je NAS (wat volgens mij bij de meeste wel mogelijk is)

• kjast
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12-2021
Sonny7 schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:50:
Synology heeft hier hele goede apps voor (indien je een Synology NAS) hebt dan.. Anders zou je Plex kunnen proberen. Wel moet je er dan voor zorgen dat je een plex cliënt draait op je NAS (wat volgens mij bij de meeste wel mogelijk is)
Het is een zelfbouw NAS geen synology aangezien synology me teveel beperkingen oplegt. Plex heb ik nog niet getest, ik ga het eens proberen.

Op dit moment gebruikt ik miniDLNA omdat dit lekker snel en compact is + werkt naadloos met bestaande apparatuur.

Ik denk dat de windows-phone gewoon pech heeft.