ervaring met xtrend.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 646 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
Heeft iemand ervaring met de webshop van xtrend.nl?
Wij willen daar een Wesco Kickmaster prullenbak bestellen, omdat de prijs daar het laagste is, maar ik heb totaal geen ervaring met deze website/bedrijf en op google kom ik ook eigenlijk niets tegen.

Je kan betalen via paypal, dus mocht het artikel niet geleverd worden, dan krijg ik toch (uiteindelijk) het geld terug via paypal?

Edit: Het is natuurlijk heel goed mogelijk, dat de website betrouwbaar is.. Daar ga ik ook wel een beetje van uit, maar better safe than sorry

[ Voor 15% gewijzigd door Vreesie op 27-01-2014 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 17:02
Ik ben me niet 100% zeker maar er is geloof ik geen garantie dat je met paypal je geld ook terug krijgt.
Die garantie heb je geloof ik alleen als je iets op ebay koopt.

Daarnaast heb ik even hun kvk nummer gechecked en het bedrijf bestaat wel maar ze zijn Uitgeschreven uit het Handelsregister.

Staan wel gewoon ingeschreven bij de KvK

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 14-02-2018 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
ok, nog een extra reden om op te passen dus. Vooral het uitgeschreven zijn uit het handelsregister lijkt me een beetje vreemd.

Dank je wel! Dan maar iets meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld om naar ervaringen te hengelen, zie het SF Beleid. Vandaar een slotje.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.